پایان ماراتن نفس‌گیر کنکور سراسری ۱۴۰۰ در جیرفت/برگزاری آزمون سراسری در ۴۰ حوزه امتحانی 

امیررضا امیرمیجانی گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۰ در شهرستان جیرفت كه در ۴۰ حوزه امتحانی برگزار شده و از مجموع كل داوطلبان، تعداد ۷۳۸ داوطلب در کلیه حوزه‌های برگزاری این آزمون سراسری غایب بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «امیررضا امیرمیجانی»، گفت: ماراتن نفس‌گیر آزمون سراسری ۱۴۰۰ در شهرستان جیرفت با برگزاری آزمون گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه شروع شده و در ادامه گروه های آزمایشی علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی در روز پنجشنبه، گروه آزمایشی علوم تجربی در روز جمعه و با برگزاری آزمون زبان های خارجی در روز شنبه در دانشگاه جیرفت پایان یافت.


نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش كشور در شهرستان جیرفت بیان کرد: در این آزمون پنج هزار داوطلب مرد و زن در شهرستان جیرفت به رقابت پرداختند.


وی خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰۰ نفر کار اجرایی برگزاری آزمون سراسری را برعهده داشتند که با رعایت کامل نکات بهداشتی توانستند همچون سال گذشته این آزمون حساس را برگزار کنند.



امیرمیجانی تصریح کرد: آزمون سراسری ۱۴۰۰ در شهرستان جیرفت كه در ۴۰حوزه امتحانی برگزار شده و از مجموع كل داوطلبان، تعداد ۷۳۸ داوطلب در کلیه حوزه‌های برگزاری این آزمون سراسری غایب بودند.


نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش كشور در شهرستان جیرفت با بیان این مطلب که ۶ داوطلب در این آزمون در سامانه خود اظهاری ابتلا به ویروس کویید۱۹ را اعلام کرده بودند، تصریح کرد: با تمهيدات از پيش در نظر گرفته شده در هر حوزه امتحانی، برای هر داوطلب مکانی مجزا در نظر گرفته شد و با رعایت کلیه نکات بهداشتی آنها توانستند در این آزمون شرکت کنند.


وی ابراز کرد: از کلیه افرادی که در برگزاری این آزمون حضور داشته و با تلاش خود دانشگاه جیرفت را در این امر مهم یاری کردند، تشکر و قدردانی می کنم.


امیرمیجانی در خاتمه ضمن قدردانی از حساسیت کلیه دستگاه‌های اجرای شهرستان جیرفت برای برگزاری آزمون سراسری سال۱۴۰۰، عنوان کرد: از کلیه دستگاه‌های اجرایی به ویژه فرمانداری، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره اطلاعات، شهرداری، اورژانس ۱۱۵، هلال احمر، سازمان جهاد كشاورزي، اداره برق، آب و فاضلاب شهری و روستایی و مخابرات شهرستان که دانشگاه جیرفت را در برگزاری این آزمون همیاری کردند، تشکر می‌ کنم.

شایان ذکر است؛ دانشگاه جیرفت برگزارکننده آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در جنوب کرمان است.

کد خبر 1072442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha