ضرورت تدوین چشم انداز برای توسعه شهرستان جهرم

حجت الاسلام مدبر گفت: جهرم نیازمند یک چشم انداز می‌باشد تا مردم بدانند مدیران برای توسعه شهرداری دارای برنامه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (سه شنبه ۷ دی) در اولین جلسه هیات امنای مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر جهرم، خواستار توجه خاص و تخصیص بودجه مناسب برای پژوهش‌های راهبردی شد.

 

امام جمعه جهرم در ادامه با اشاره به اهمیت برنامه محوری مدیریت شهری افزود: جهرم نیازمند یک چشم انداز می‌باشد تا مردم بدانند مدیران برای توسعه شهرداری دارای برنامه هستند.

 

«مصطفی سامانی» نیز در سخنانی با اهمیت خواندن پژوهش و اینکه توجه به پژوهش می تواند عام توسعه پایدار باشد خواستار همکاری بیش از پیش مدیران شهری شد.

 

عضو شورای اسلامی شهر جهرم، عنوان کرد: مرکز دارای ظرفیت بالایی است و آمادگی لازم برای کمک فکری به سایر دستگاه های خدمات رسان برای رفع مشکلات را دارد.

 

«مجتبی رحمانیان»، عضو دیگر شورای اسلامی شهر جهرم با اشاره به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب درباره یافتن راه حل علمی برای همه مشکلات کشور توسط نخبگان از جمله معضل ترافیک، بر استفاده از ظرفیت اساتید و دانشجویان خوش فکر در حوزه های مختلف مدیریت شهری تاکید نمود.

 

«محمد ابراهیم سمیع» با اشاره به لزوم ارتقای کیفیت خدمات شهری ارایه شده در شهرداری ها، پژوهش و اقدام در حوزه حاکمیت فناوری اطلاعات را امری لازم دانست.

 

عضو هیات امنای مرکز پژوهش‌های شورای شهر جهرم همچنین راه اندازی دریچه واحد ارایه خدمات شهری و استقرار نظام های کیفیت ارائه خدمات را از راهکارهای شناخته شده و مجرب در دنیا با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان دانست.

کد خبر 1131615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha