رقابت یک هزار و ۵۸۶ کنکوری در آران و بیدگل

نماینده تام الاختیار دانشگاه پیام نور در آزمون سراسری از رقابت یک هزار و ۵۸۶ داوطلب آران و بیدگلی در این آزمون خبر داد.

حمید عالمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: دانشگاه پیام نور آران و بیدگل طبق سنوات گذشته میزبان داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ خواهد بود و در این راستا تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون به بهترین شکل انجام شده است.

 

نماینده تام الاختیار دانشگاه پیام نور در آزمون سراسری افزود: امسال یک هزار و ۵۸۶ داوطلب آران و بیدگلی در آزمون سراسری شرکت کرده اند که از این تعداد ۹۵۲ نفر زن و ۶۳۴ نفر مرد هستند و رشته علوم انسانی با ۴۶۲ نفر بیشترین و علوم ریاضی با ۱۰۶ نفر کمترین دواطلب را دارد.



عالمی با اعلام اینکه تدابیر لازم برای برگزاری آزمون سراسری پیش بینی شده گفت: آزمون سراسری سال ۱۴۰۱در محل سالن ورزشی امام رضا (ع) دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل برگزار خواهد شد که نسبت به فضای سال قبل بزرگ تر و دارای امکانات بیشتر و از لحاظ سرمایشی در وضعیت مطلوبی قرار دارد، لذا توصیه نخست به داوطلبان و خانواده های آن ها حفظ آرامش قبل و در حین برگزاری آزمون می باشد.



نماینده تام الاختیار دانشگاه پیام نور در آزمون سراسری ادامه داد: هرچند بیماری کرونا در کشور بسیار کاهش پیدا کرده است، اما تدابیر لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در این زمینه انجام شده و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.



عالمی افزود : درب حوزه آزمون از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح جهت جلوگیری از ازدحام داوطلبان باز خواهد بود و داوطلبان می توانند در نخستین فرصت وارد دانشگاه شده و در محل آزمون خود مستقر شوند.




نماینده تام الاختیار دانشگاه پیام نور در آزمون سراسری به داوطلبان توصیه کرد از آوردن هرگونه وسایل اضافی اعم از موبایل و کیف به محل آزمون خودداری کنند و گفت : با توجه به اینکه ورود خانواده به محوطه دانشگاه ممنوع خواهد بود و لذا از خانواده ها و داوطلبان درخواست می شود در این زمینه مدیریت لازم را داشته باشند. همچنین به دلیل پلمپ شدن حوزه ها قبل از برگزاری آزمون ، از داوطلبان درخواست می شود برای بازدید از محل آزمون به دانشگاه مراجعه نکنند.

 

 آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ طی چهار روز  از روز چهارشنبه ۸ تیرماه تا شنبه ۱۱ تیر برگزار خواهد شد .

کد خبر 1190844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha