مجازات عاملین حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) مرهمی بر دل زخم خورده خانواده های داغدار است

حجت الاسلام مدبر گفت: شناسایی و مجازات عاملین این حادثه تروریستی، سکینه خاطر و مرهمی بر دل زخم خورده خانواده های داغدار و ملت شریف ایران است.

حجت الاسلام محمدحسین مدبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با تسلیت به خون کشیده شدن شماری از زائران حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در پی اقدام جنایتکارانه و ددمنشانه تروریستی تکفیری، شهادت تعدادی از زنان و کودکان و مردان عزیزی که در این حادثه کور تروریستی، پیشانی به سجده خون پا‌ک خویش گذاشتند را تسلیت گفت.

 

امام جمعه جهرم افزود: بار دیگر دنائت و پلیدی تکفیریان و حرامیان  این بار زائران سومین حرم اهل بیت (س) را به خاک و خون کشید تا به گاه  فراخوان موذن به هنگامه نماز مغرب و عشا به سوی حی علی الفلاح، با شهادت خویش رستگارترین ها باشند .

 

وی تصریح کرد: آن چه چنین واقعه ای را رقم زد، بی شک فرصت فراهم شده در بستر اغتشاشاتی بود که  نگاه کفتارها و فرصت طلبانی را برای زخم زدن به پیکره این ملت فراهم کرد.

 

امام جمعه جهرم ادامه داد: آنها به خیال واهی خود، در عزم و اراده چهل ساله مردم خلل ایجاد کرده و اسباب رسیدن به مقاصد دشمنان را فراهم کردند، غافل از آن که ملت ایران، ملت امام حسین (ع) است و ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.

 

حجت الاسلام مدبر اظهار کرد: بدون شک، شناسایی و مجازات عاملین این حادثه تروریستی، سکینه خاطر و مرهمی بر دل زخم خورده خانواده های داغدار و ملت شریف ایران خواهد بود که در این راه برای مقامات مسئول انتظامی و امنیتی آرزوی موفقیت دارم.

 

کد خبر 1227294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha