راه اندازی  ۲۹ هزار صندوق قرض الحسنه توسط بسیج سازندگی کشور برای اشتغال زایی

سردار زهرایی گفت: سازمان بسیج سازندگی با هدف تحقق کمک به دولت در راستای اشتغال زایی به راه اندازی ۲۹ هزار صندوق قرض الحسنه کاملا مردمی در سراسر کشور اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سردار محمد زهرایی، امروز شنبه (21 آبان) در آئین بهره برداری از پنج هزار و یکصد فرصت شغلی اجتماع محور خرد و خانگی و آغاز عملیات اجرایی احداث پنج هزار نیروگاه خورشیدی پنج کیلو واتی با حضور مسئولین کشوری و استان فارس با یاد و نام شهدا به ویژه شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) که در شیراز برگزار شد، گفت: ایجاد فرصت های شغلی از اقدامات کمک رسانی به دولت است که در اولویت سازمان بسیج سازندگی قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: سازمان بسیج سازندگی با هدف تحقق کمک به دولت در راستای اشتغال زایی به راه اندازی  29 هزار صندوق قرض الحسنه کاملا مردمی در سراسر کشور اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: سال گذشته 79 هزار فرصت شغلی و امسال 25 هزار فرصت شغلی از صندوق های قرض الحسنه و تبصره 16 در کشور فراهم شده است که تکمیل زنجیره ارزش و استفاده از مزیت های هر منطقه در اولویت آنها قرار دارد.

سردار زهرایی تصریح کرد: علاوه بر نگاه به تولید یا عرضه، تکمیل تمامی مراحل زنجیره مورد توجه است و در واقع از بازار به بازار می رسد و به مهمترین ظرفیت های هر منطقه هم در این اشتغال زایی توجه می شود و تلاش می شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات احداث نیروگاه های خورشیدی در سراسر کشور هم گفت: متقاضیان این طرح از طریق پایگاه های مقاومت، کمیته امداد امام خمینی (ره) و دهیاری های معرفی می شوند و پس از اهلیت سنجی خدمات به آنها ارائه خواهد شد و  تمام دستگاه ها و سازمان ها و شرکت های تولیدی در این خصوص باید همکاری کنند.

سردار زهرایی اعلام کرد: استان فارس در ایجاد اشتغال عملکرد مطلوبی داشته و پیشرو جهادگران در عرصه های مختلف حضور دارند و مسئولان فارس باید قدر این فرصت جهادی را بدانند و سریع تر تبصره 16 و 18 را راه اندازی کنند.

کد خبر 1231516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha