بیداری نیروهای دفاعی کشور تفکر جدایی طلبانه دشمنان را ناکام گذاشته است

حجت الاسلام مدبر گفت: آگاهی و بیداری نیروهای دفاعی کشور تفکر جدایی طلبانه دشمنان را ناکام گذاشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر امروز چهارشنبه (۲ آذر) در یادواره «شهید علی اکبر سلیمی جهرمی»، اولین مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران بعد از انقلاب اسلامی و از هم حزبان شهید رجایی و باهنر گفت: این روزها دیکتاتور از دهان کسانی خارج می شود که حتی تلفظ آن را نمی‌ دانند.

 

امام جمعه جهرم افزود: در سال های قبل از انقلاب اسلامی که دیکتاتور واقعی در کشور حضور داشت، به یاد داریم که اعضای ساواک پشت کلاس های درس حضور داشتند تا بدانند معلمان در کلاس درس چه چیزی می‌گویند.

 

وی ادامه داد: امروز نیز که نهال انقلاب اسلامی به واسطه خون شهدا استوارتر و پر بار تر از همیشه در حال پیشرفت است دشنمان در تلاش هستند که با شعارهای پوچ مردم را فریب دهند و حکومت را فلج کنند.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه ۱۷ هزار نفر در پایگاه های اقلیم کردستان آماده نفوذ به ایران و آغاز حملات چریکی و نظامی بر علیه جمهوری اسلامی ایران بودند، اظهار کرد: آگاهی و بیداری نیروهای دفاعی کشور تفکر جدایی طلبانه دشمنان را ناکام گذاشته است. 

 

امام جمعه جهرم همچنین با گرامی داشت شهید سلیمی جهرمی گفت: این شهید والامقام قبل از انقلاب در رشته پزشکی پذیرفته می شود اما به دلیل مبارزاتی که علیه حکومت طاغوت داشت نگذاشتند در این رشته تحصیل کند و در رشته دیگری مشغول به تحصیل شد.

 

وی ادامه داد: شهید سلیمی زمانی که امام راحل را در پاریس زیارت کردند خود پدر شهید بودند چرا که دختر خود را در مبارزات از دست داده بود.

 

یوسف بخشی نیز در سخنانی با اشاره به رشادت های شیرمردان ایرانی در دوران انقلاب و دفاع مقدس گفت: تمام دغدغه ما و فرهنگیان در آموزش و پرورش، تربیت دانش آموزان آگاه و بصیر است.

 

معاون پرورشی و تربیت بدنی جهرم افزود: مطالعه زندگی نامه شهدا و خاطرات دوران مبارزه و ایستادگی اوایل انقلاب باعث می شود که نگذاریم دشمن از بخش فرهنگی به ما هجوم آورد چرا که تاریخ برملا کننده فتنه شوم دشمنان است.

 

قابل ذکر است که شهید علی اکبر سلیمی جهرمی در سال 1401 به عنوان شهید شاخص بسیج فرهنگیان کشور انتخاب شده است؛ وی جز 72 شهید حادثه تروریستی  بمب گذاری منافقین در دفتر حزب جمهوری اسلامی که در 7 تیر سال 1360 اتفاق افتاده است، می باشد

کد خبر 1234701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha