کم آبی، خراسان شمالی را رنج می دهد

استاندار خراسان شمالی گفت: استان خراسان شمالی قابلیت ها و استعدادهای مختلفی دارد اما تنها موضوعی که استان را رنج می دهد کم آبی است .

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی روز جمعه 12 خردادماه در یادواره شهید محمد رضایی قهرمان اردوگاه تکریت اظهار کرد: با انتقال آب های شمالی استان، امید است در حوزه کشاورزی آبی و گردشگری شاهد تحولی عمیق باشیم.

 

وی عنوان کرد: خراسان شمالی در حوزه مهار تورم و رشد تولید از استان‌های پیشرو کشور و دارای موفقیت است.


استاندار خراسان شمالی در این مراسم باشکوه، ضمن گرامیداشت یاد این شهید و ایثارگری و استقامت پدر شهید در فراق بیش از ده ساله پیکر پاک فرزند شهیدش که در اردوگاه دشمن به شهادت رسید یاد تمام شهیدان و جایگاه آنان را گرامی داشت.

 

امروز جمعی از مسئولین کشوری و استانی در یادواره شهید محمد رضایی  در مسجد بین راهی امام سجاد (ع) در حد فاصل بین شهرهای شیروان و فاروج شرکت کردند. در شبستان این مسجد مزار شهید محمد رضایی قرار دارد.

 

شهید محمد رضایی از نیرو های بسیجی اطلاعات عملیات بود که در عملیات کربلای ۴، پس از ضربات سنگینی که به دشمن وارد کرده بود به اسارت درآمد و در اردوگاه اسرا در تکریت عراق توسط دشمن بعثی شناسایی شد و زیر شکنجه های سنگین و همه روزه، در مقابل دیدگان سایر اسرای ایرانی، بدون این که کمترین اطلاعاتی به دشمن بدهد استقامت کرد و به شهادت رسید.

 

پیکر شهید محمد رضایی که در دوران دفاع مقدس، در پشت اردو گاه دفن شده بود،  پس از ۱۳ سال به کشور بازگشت در حالی که هنوز سالم بود.

 

این مراسم به مناسبت چهلمین روز درگذشت پدر شهید رضایی در این مکان برگزار شد.

 

کد خبر 1271254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha