برگزاری یادواره های شهدا موجب تبیین و انتقال مبانی انقلاب به نسل امروز می شود

معاون رییس جمهور گفت: برگزاری یادواره های شهدا بدون شک موجب تبیین و انتقال مبانی و مفاهیم ارزشی انقلاب به نسل امروز است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی امروز (پنجشنبه25خردادماه) در یادواره سرداران و ۶۰ شهید مهندسی و پدافندغیرعامل فراجا که در مرکز تربیت و تعالی ثامن الحجج(ع)‌ سازمان عقیدتی و سیاسی انتظامی در قم برگزار شد گفت: برگزاری یادواره های شهدا بدون شک موجب تبیین و انتقال مبانی و مفاهیم ارزشی انقلاب به نسل امروز است.

 

معاون رییس جمهور گفت: از فرصت حضور جوانان در این یادواره ها باید به بهترین نحو ممکن در تحقق جهاد تبیین که از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است استفاده کرد.

 

رییس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان برای از بین بردن نظام اسلامی با استفاده از همه ابزارهای خود وارد شدند، اما حضور مردم در صحنه همه معادلات دشمن را بر هم زده است.

 

معاون رییس جمهور در ادامه با اشاره به دستاوردهای صنعت هسته ای گفت: متخصصان ما در صنعت هسته‌ای با وجود همه توطئه‌های دشمنان و تهدیدهایی که می‌کنند، جسورانه کارهایی را انجام داده و می‌دهند که ایران را در میان کشورهای صاحب نام این عرصه قرار داده‌ است.

 

اسلامی گفت: بر اساس فرمایش رهبر فرزانه انقلاب باید این دستاوردها را بیش‌ازپیش به مردم معرفی کرد تا از آثار آن آگاه شوند.

 

وی با تاکید براینکه  تلاش می‌کنیم در این مسیر رفاه مردم را هرچه بیشتر محقق کنیم گفت: متخصصان صنعت هسته‌ای با تلاش شبانه روزی، پیشرفت‌های روز افزون کشور در این صنعت را دنبال می‌کنند.

 

لازم به ذکر است تاکنون ۵۸ شهید از مجموعه کل شهدای فراجا در راستای مأموریت‌های مهندسی به شهادت رسیده اند.

 

 

کد خبر 1273229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha