برگزاری یادواره ۵۷ شهید سرافراز حسین‌آبادشاملو با حضور مسئولان کشوری

ملکی گفت: یادواره ۵۷ شهید سرافراز حسین‌آبادشاملو با حضور مسئولان کشوری اول تیر ماه برگزار می شود

قاسم ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایرگفت شهدا از این حصار تنگ دنیوی دل بریدند و با پرواز خود بر روزهای ما نسیم بهشت پاشیدند.

دبیر ستاد برگزاری یادواره‌های شهدای کشور  با اشاره به اینکه طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و همه باید با جدیت و با عشق به شهدا در این مسیر گام برداریم. افزود:  همه ساله در سراسر کشور یادواره های متعععد برای شهدا برگزار می‌شود.

وی از برگزاری بیست و پنجمین یادواره شهدای روستای حسین آباد شاملو  از روستاهای شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این یادواره  اول تیرماه از ساعت ۱۷ با سخنرانی امیر سرافراز "یوسف قربانی" فرمانده هوانیروز آجا و با مداحی "حاج مرتضی طاهری" رئیس هیات مدیره خانه مداحان کشور  و با حضور وزیر دادگستری و سایر مسولان استانی و شهرستانی  در این روستا برگزار می‌شود.

دبیر هیات امنای هیات رزمندگان اسلام با بیان اینکه این یادواره با اجرای "مهدی آقابیگی" مجری رسانه ملی انجام می‌شود، ادامه داد: در این یادواره از خانواده‌های معزز شهدا قدردانی خواهد شد.

ملکی افزود: "امین حسین رحیمی" وزیر دادگستری، امیر سرتیپ دوم "داود نظام اسلامی" از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و جانباز ۹۶ درصد، "سعید طحانیان" جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس و "مجتبی اکبری" معاون وزیر نیرو مهمانان ویژه یادواره شهدای روستای حسین‌آباد شاملو هستند.

کد خبر 1274221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha