شهدا ذوب شده در ولایت و امام راحل بودند

امیر سرتیپ قربانی با بیان اینکه شهدا ذوب شده در ولایت و امام راحل بودند گفت: ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری، سرلوحه اساسی همه خاطرات شهدا بود

به گزارش خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر امیر سرتیپ یوسف قربانی پنج شنبه شب در بیست‌وپنجمین یادواره ۵۷ شهید روستای حسین‌آباد شاملو در شهرستان ملایر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت:  وصف رشادت های شهدا در زبان نمی‌گنجد چرا که شهدا انسان های ویژه ای بودند که با خدا معامله کردند

 

وی  با بیان اینکه عظمت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موهون خون مطهر شهدا  است افزود: خداوند اجر و پاداش آنها را که شهادت بود نصیبشان کرد.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مقاومت و اقتدار و شجاعت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن تصریح کرد: فرزندان ایران اسلامی با ابرقدرت‌ها جنگیدند و پیروز شدند.

 

وی با بیان اینکه شهدا ذوب شده در ولایت و امام راحل بودند گفت:  ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری، سرلوحه اساسی همه خاطرات شهدا بود .

وی با بیان اینکه سرداران شهید چون شهید باکری‌ها، امینی‌ها، همت‌ها و صیاد شیرازی‌ها را معجزه‌های انقلاب  اسلامی برشمرد و تصریح کرد: خانواده‌های شهدا چشم و چراغ این ملت، و انقلاب هستند

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به اینکه شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان آگاهانه به میدان جنگ رفتند، چون می‌دانستند این انقلاب، انقلابِ امام زمان(عج)، قرآن، اسلام و عاشورا و رهبرمان نایب امام زمان(عج) است، عنوان کرد: در بین مومنان، مردانی همچون شهید همدانی‌ها و سردار سلیمانی‌ها هستند که امروز با خدا عهد و پیمان بستند و از وجود آنها رویش‌های انقلاب ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه  راهبرد هوانیروز و نیروهای مسلح در مقابله با دشمنان مصداق آیه "أَشِدَّاء عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ" است تاکید کرد: دشمن با کوچکترین تحرکی با سخت‌ترین پاسخ نیروهای مسلح مواجه خواهد شد.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران  در ادامه به هفتم تیر و ترور شهید بهشتی و یارانش اشاره و بیان کرد: استکبار جهانی و متافقان کوردل از روز اول می‌خواستند به نظام ما ضربه بزنند و نظام را از پای درآورند ، ما در مسیر انقلاب رویش‌ها و البته ریزش‌های زیادی همانند صدر اسلام داشتیم و آنها مسیر و خط ولایت را نشناختند.

وی با تاکید بر اینکه منافقان سال ۶۷، امروز نیز هستند، بیان کرد: امروز مکتب شهید سردار سلیمانی همین بچه‌های دهه نودی است و سرود "سلام فرمانده" بین دهه نودی‌ها چه کارهایی می‌کند.

 

امیر سرتیپ قربانی در ادامه به نقش‌آفرینی‌های محور مقاومت اشاره و بیان کرد: اگر محور مقاومت و شهدای مدافع حرم نبود، ما الان باید در همدان و سایر شهرها با داعش و گروه‌های تروریستی درگیر بودیم.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب درباره خطرات شبیخون فرهنگی اظهار کرد: دشمن هر لحظه برای براندازی نظام در تلاش است  اما تمام نقشه ها و طراحی دشمن نقش بر آب شده است.

امیر سرتیپ قربانی  با بیان اینکه ملت ایران 45 سال است که در همه عرصه ها حضور داشتنه و  پشتیبان ولایت بوده اند  افزود: با وجود همه تحریم‌ها جهادی و ولایی عمل کنیم.

 

فرمانده هوانیروز ارتش اقتدار نیروهای مسلح را به واسطه تحت امر رهبری بودن دانست و افزود: قدرت موشکی و نظامی که امروز به آن دست پیدا کرده‌ایم، رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکا را به زانو درآورده است.

 

امیر سرتیپ قربانی با اشاره بر ضرورت جهاد تببین در سطح جامعه  و بیان دستاوردهای چهار دهه گذشته انقلاب تاکید کرد:  امپراطوری رسانه همه این اقدامات را کوچک می‌پندارد افسران جنگ اقتصادی و کسانی که در این جبهه کار می‌کنند، باید بایستند و جنگ را به پیروزی برسانند.

 

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به اینکه دنیای استکبار امروز  بنیان خانواده را نشانه گرفته  افزود: دشمن روزی جرات نزدیک شدن به خاک ما را نداشت، اما امروز مغز و تفکر جوانان را  به عنوان خاکریز هدف قرار داده است  

 

وی با بیان اینکه برگزاری یادوارهای شهدا باعث ترویج فرهنگ ایثاذر و شهادت و برنامه فرهنگی مهمی برای مقابله با دشمن است خاطرنشان کرد: امروز باید مفهوم دفاع مقدس  برای جوانان ما تببین و تفهیم شود

 

امین حسین رحیمی نیز گفت:  برگزاری یادواره‌های شهدا حداقل ترین کار در قبال ایثار و فداکاری شهدا است و طبق فرمایشات رهبری  زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بسیار مهم است و نباید فراموش کنیم.

وزیر دادگستری امنیت و سلامت را مهمترین دستاورد شهدا برشمرد و افزود: وظیفه ما  به ویژه مسئولان نسبت به شهدا بسیار سنگین است، و باید درست به وظیفه خود عمل کنیم.

رحیمی با اشاره به اینکه اگر به وظیفه خود نسبت به شهدا عمل نکنیم، در همین دنیا به ذلت گرفتار می‌شویم و در آخرت هم باید پاسخگو باشیم، تصریح کرد: تامین زندگی مناسب برای مردم، حفظ ارزش‌های دینی، استقلال و عزت کشور از مهمترین اهداف شهدا بوده و  باید از شهدا بخواهیم که به ما کمک کنند تا اهداف شهدا را که خدمت‌رسانی به مردم است،زنده نگه داریم.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی از تظر ادوات نطامی ضعیف بودیم، تاکید کرد: رزمندگان ما با ایثار، مقاومت و از خودگذشتگی پیروز شدند، بدون اینکه یک وجب خاک میهن را از دست بدهیم.

وزیر دادگستری با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی و نظامی عنوان کرد: در تقویت بنیه دفاعی آن‌چنان پیشرفت کرد‌ه‌ایم که بزرگترین قدرت‌های دنیا فکر مقابله با جمهوری اسلامی را نیز در سر خود نمی‌پرورانند.

 

کد خبر 1274407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha