مردم در طرح امنیت محله محور کمک پلیس باشند|چشم انداز روشن اقتصادی با وجود سیاه نمایی دشمن

حجت الاسلام محمدی لائینی به اجرای طرح امنیت محله محور نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: مردم در دادن اطلاعات درست و به موقع به نیروی انتظامی با هدف مبارزه با تولید و توزیع کنندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی کوشا باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، امروز(۲تیر)در خطبه های نماز جمعه در بین نمازگزاران حاضر در مصلی امام خمینی(ره)، اظهار کرد: باز هم شما و خودم را به تقوای الهی یعنی حرف خدا را گوش کردن و تسلیم قضا و قدر خدا شدن، سفارش و توصیه می‌کنم.

 

 

وی به سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) اشاره کرد و افزود: قبر این امام همام مانند قدرشان مظلوم و ناشناخته است و زائری ندارد باید فرمایشات آن حضرت را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به حدیثی از امام محمدباقر(ع) گفت: زیاد استغفار کنید چرا که گناهان را محو می کند.

 

 

وی با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و گرامیداشت چهار هزار شهید مبارزه با مواد مخدر، گفت: ایثار شهدای حوزه مواد مخدر نشان از پرچم داری جمهوری اسلامی در راه مبارزه با مواد مخدر دارد.

 

 

امام جمعه ساری به اجرای طرح امنیت محله محور نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: مردم در دادن اطلاعات درست و به موقع به نیروی انتظامی با هدف مبارزه با تولید و توزیع کنندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی کوشا باشند.

 

وی به اهمیت پایش تصویری معابر با هدف کشف آسیب ها و جرائم اشاره کرد و گفت:‌خیرین برای خرید دوربین جهت نصب در معابر و محلات ورود کنند.

 

 

نماینده ولی فقیه درمازندران به روز عرفه و نیایش و دعا اشاره کرد و خاطرنشان شد:روز نهم ما ذی الحجه روز عرفه است. روز عرفه و از اعیاد عظیمه است که باید از این فرصت مغتنم برای عبادت و بندگی خدا نهایت بهره را ببریم.

 

 

وی ضمن گرامیداشت عید قربان و آغاز دهه ولایت و امامت برلزوم بزرگداشت عید غدیر با اجرای برنامه های فرهنگی تاکید کرد.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی، گفت: مدعیان حقوق بشر سلاح های شیمیایی به رژیم بعث عراق دادند و مردم مظلوم سردشت را در دوران دفاع مقدس، بمباران شیمیایی کردند.

 

وی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و قدردانی از تلاش های دستگاه قضا ادامه داد: دستگاه قضا باید با اتخاذ تدابیری جامع زمینه اجرای عدالت و رضایت مندی مردم را بیش از پیش فراهم کند.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به توفیقات جمهوری اسلامی در بحث موشکی و نظامی و سفر رئیس جمهوری به آمریکای لاتین و امضای ۳۵سند همکاری، گفت: مکالمه ۹۰دقیقه ای رئیس جمهور فرانسه با آیت الله ابراهیم رئیسی، وصول طلب ایران از عراق برای فروش گاز،  پرداخت بدهی گاز به ترکمنستان از قوت های دولت سیزدهم است که نشان از توانمندی اقتصادی ایران عزیز دارد.

 

 

وی با بیان اینکه  چهار هزار واحد تولیدی راکد در دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشتند، افزود: مطابق گزارش سازمان جهانی فائو، ایران سیزدهمین کشور تولید کننده گندم و برنج، یازدهمین تولید کننده گوشت در آسیا، بزرگترین صادرکننده محصولات لبنیات در آسیا و... است که نشان می دهد خلاف سیاه نمایی دشمنان انقلاب ایران یک کشور موفق در حوزه اقتصادی است.

 

کد خبر 1274435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha