«شهدانه» ویژه برنامه دختران کانون مدینه‌النبی(ص) شیراز در فصل تابستان

میرصادقی از برگزاری ویژه برنامه های اوقات فراغت دخترانه کانون فرهنگی هنری مدینه النبی(ص) شیراز در فصل تابستان خبر داد.

صدیقه السادات میرصادقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با اشاره به برگزاری برنامه های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری مدینه النبی(ص) شیراز در فصل تابستان ویژه دختران، گفت: ویژه برنامه «شهدانه» در قالب برنامه های متنوع برای سنین مختلف برنامه ریزی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «مدینه النبی(ص)» شیراز افزود: این برنامه ها در قالب سه گروه سنی نونهال (6 تا 12 سال)، رویش (12 تا 25 سال) و ریشه (26 سال به بالا) در حال اجرا است.

 

وی اجرای این برنامه ها را به نیابت از شهید مدافع امنیت محمد اسلامی، دانست و اظهار کرد: برنامه های تابستانه این کانون فرهنگی هنری در قالب دورهمی های جذاب، همراه با بازی و سرگرمی ویژه دختران انجام می شود.

 

میرصادقی همچنین برنامه های تفریحی و اردویی، مشاوره های فردی و گروهی در زمینه های مختلف، دوره های کاربردی و مفید و... را از جمله برنامه ای این کانون در فصل تابستان برشمرد.

 

وی کارگاه های آموزشی و هنری را دیگر برنامه اوقات فراغت دختران در کانون فرهنگی هنری مدینه النبی(ص) عنوان کرد که شامل فتوشاپ، عکاسی با موبایل، ویرایش با موبایل، چرم دوزی، خیاطی، حفظ جزء 30 قرآن و حفظ موضوعی کلام الله مجید می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مدینه النبی(ص) شیراز ساعت تماس جهت هماهنگی و نام نویسی در کلاس های تابستانه در این کانون را 9 تا 12 صبح و 16 تا 20 عصر عنوان کرد.

کد خبر 1275336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha