خراسان جنوبی ۱۶۷ شهید نیروی انتظامی تقدیم انقلاب کرده است

سردار شجاعی‌نسب گفت: خراسان جنوبی 167 شهید از سوی نیروی انتظامی تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار حسن شجاعی‌نسب امروز (15 مهر) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: شعار امسال هفته بزرگداشت نیروی انتظامی «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» انتخاب شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه نظم و امنیت پازلی بوده که باید همه قطعات آن در کنار هم قرار بگیرد، گفت: قانون محور اتکا و نقطه پیوند لایه‌های جامعه بشری است که در این عرصه پلیس جایگاه مهمی به عنوان مجری قانون و خدمتگزاری مردم عزیز و قدرشناس را برعهده دارد.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی 167 شهید از سوی نیروی انتظامی تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است، ادامه داد: یکی از اولویت‌ها اصلی حاکمیت و فرماندهان عالی رتبه انتظامی تلاش برای تبلور پلیس خدمتگزار، هوشمند و اهتمام جدی برای تجلی باشکوه پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

شجاعی‌نسب با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی خود را در راستای برقراری نظم و امنیت و مقابله با ظلم‌ و خدمتگزاری به مردم به کار بسته است، افزود: خدمت به مردم، مبارزه با برهم زنندگان نظم و امنیت از نقطه صفر مرزی تا درون شهرها و روستاها فرصت، نعمت و برکتی است که در جای جای کشور توسط مجاهدان و مدافعان نیروی انتظامی دنبال می‌شود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی یادآور شد: اوج این خدمتگزاری پلیس در پیاده‌روی اربعین و ۲۸ صفر مشاهده شد زیرا پلیس در کنار سازمان‌ها و نهادها توانست یک کار انقلابی، جهادی و میدانی را با عشق به خدمت به زوار امام حسین (ع) ارائه کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه صدور بیش از ۹۰۰ هزار گذرنامه در ایام اربعین یکی از افتخارات نیروی انتظامی بوده که ۶۰۰ هزار مورد غیرحضوری بوده است، افزود: مدیریت تردد ۸ میلیون تردد و کاهش تصادفات نسبت به قبل با دیپلماسی نقطه‌ای از دیگر افتخارات نیروی انتظامی است.

گفتنی است در این مراسم از خانواده شهدا، فرماندهان شاخص، رتبه‌های برتر، بازنشستگان فراجا در استان، پلیس افتخاری نمونه، منتخبان نمونه انضباطی، خیران امنیت ساز و کارکنان نمونه فراجا تقدیر شد.

کد خبر 1727360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha