بنابر فرموده رهبری، ضربه طوفان‌الاقصی برای صهیونیست‌ها غیرقابل ترمیم است

پلارک در آیین تقدیر از فعالان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و اصحاب رسانه در موضوع اربعین، گفت: اگر آمریکا دخالت نمی‌کرد، عملیات طوفان الاقصی ساختار سیاسی و نظامی اسرائیل را به طور کامل بر هم زده بود!

به گزارش خبرنگار گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان، آیین تقدیر از فعالان اربعین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و اصحاب رسانه امروز (سه شنبه، ۲۵ مهرماه) با حضور مهندس محمد جلال‌مآب، رئیس این ستاد، سردار حسن پلارک، رئیس هیأت مدیره و مجید نامجو، جانشین رئیس ستادبرگزار شد.

سردار پلارک در آیین با اشاره به اتفاقاتی که در فلسطین و غزه در حال جریان است، اظهار کرد: بنابر تعبیر مقام معظم رهبری، این ضربه یعنی عملیات طوفان الاقصی برای رژیم اشغالگر قدس غیرقابل ترمیم است.

دبیر جبهه پشتیبانی و مقاومت با بیان اینکه ساختار سیاسی و نظامی اسرائیل مخدوش شده است، تأکید کرد: اگر آمریکا دخالت نمی‌کرد، عملیات طوفان الاقصی ساختار سیاسی و نظامی اسرائیل را به طور کامل بر هم زده بود!

پلارک همچنین به مسئله اربعین اشاره و بیان کرد: ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در اربعین حسینی سابقه ای ۱۰ ساله دارد و چند دوره را پشت سر گذاشته است و شاهدیم هر سال بر میزان زائران اربعین افزوده می شود.

وی با بیان اینکه از سال ۹۲ حجم زائران اربعین افزایشی فزاینده داشته است، گفت: این حجم از استقبال و حضو, به وجود نهادی برای مدیریت و ساماندهی ضرورت بخشید چنان که وزارت کشور ستاد مرکزی اربعین را راه اندازی کرد.

پلارک با اشاره به گسترش فعالیت ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در عراق، خاطرنشان کرد: همین امر موجب شد تا مسؤولیت اداره خادمان اربعین در ایران و عراق به این ستاد واگذار شود.

بنابر این گزارش، مهندس محمد جلال‌مآب و مجید نامجو رئیس و جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و حجت الاسلام محمدی نماینده ولی فقیه در این ستاد نیز در این آیین سخنانی کوتاه داشتند و از دست اندکاران ستادی در برگزاری باشکوه اربعین حسینی تقدیر کردند.

تقدیر از فعالان رسانه‌ای اربعین که ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات را در اجرای برنامه‌های این حماسه همراهی کرده‌اند، پایان‌بخش این آیین بود.

کد خبر 1729097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha