رونمایی از کتاب‌های با موضوع فلسطین در ارشاد/ حمایت همه طیف‌های حوزه‌های مختلف ادبیات کشور از غزه

یاسر احمدوند از رونمایی از کتاب های با موضوع فلسطین در روزهای آینده خبر داد و گفت: در معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی از برخی آثار حوزه فلسطین را در دستور کار قرار داده ایم که در روزهای آینده این اتفاق خواهد افتاد.

«یاسر احمدوند»، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برنامه های معاونت فرهنگی در واکنش به وقایع غزه به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: بازخوردهای متفاوت و متعددی را از اهالی حوزه فرهنگ و ادب درباره وقایع غزه داشتیم؛ در راستای همین واکنش ها  نسبت به وقایع غزه اهالی شعر و ادب و هنر شب شعرهای تشکیل  با موضوع غزه برگزار کردند و شاعران اشعار تازه سروده خود را قرائت کردند.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به صدور بیانیه های اهالی فرهنگ و ادبیات در محکومیت جنایات غزه اظهار کرد: در دو سه هفته اخیر اهالی فرهنگ و ادبیات در بیانیه هایی جنایات در غزه را محکوم کردند که در روزهای آینده  نیز مجدد بیانیه هایی صادر خواهد شد، طیف های حوزه های مختلف ادبیات کشور از جمله تشکل های حوزه چاپ و نشر  دارند نسبت به وقایع غزه واکنش نشان می دهند و این واکنش ها همگی به صورت خودجوش و مردمی صورت می گیرد و فضا، فضایی است که همه ابراز حمایت می کنند.

یاسر احمدوند ابراز امیدواری کرد:  ما در معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی از برخی آثار حوزه فلسطین را در دستور کار قرار داده ایم که در روزهای آینده این اتفاق خواهد افتاد.  همچنین کتاب هایی که در مورد فلسطین نوشته شده در رسانه های ما به طور مداوم معرفی می شوند.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برپایی نمایشگاه مجازی کتاب مقاومت برای غزه گفت: موضوع نمایشگاه مجازی کتاب غزه در حال بررسی است و در این خصوص دنبال کار شعاری و نمایشی نیستیم و اعتقاد داریم برای برپایی نمایشگاه  باید باید یک کار اثرگذار و خوب انجام شود.

کد خبر 1731081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha