ضرورت معرفی آثار شهید دستغیب به سبک نوین ویژه نسل جوان

حجت الاسلام امیدی گفت: شهید دستغیب معلم اخلاق بود و لازم است که ابعاد شخصیت و آثار ایشان به عنوان سومین شهید محراب در قالب های نو ویژه نسل امروز معرفی شود. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام حسین امیدی امروز یکشنبه (۵ آذرماه) همزمان با برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های ویژه بزرگداشت سالگرد شهادت سومین شهید محراب؛ حضرت آیت الله سید عبدالحسین دستغیب که با حضور محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس برگزار شده بود، گفت: آیت‌الله شهید سید عبدالحسین دستغیب در زمان های قبل و بعد از انقلاب نقش بسزایی در وحدت مردم شیراز و زنده نگه‌داشتن روحیه انقلابی مردم داشت. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس تاکید کرد: شهید دستغیب معلم اخلاق بود و لازم است که ابعاد شخصیت و آثار ایشان به عنوان سومین شهید محراب در قالب های نو ویژه نسل امروز معرفی شود. 

وی ادامه داد: اندیشه های نورانی شهید دستغیب که در آثار و کتب این عالم ربانی متجلی است قطعا چراغ راهی برای نسل نوجوان و جوان است. 

لازم به ذکر است، در این جلسه در خصوص فعالیت کانون فرهنگی هنری در مسجد جامع عتیق به عنوان سنگر مبارزاتی شهید دستغیب تاکید شد و راهکارهای جذب نوجوانان و جوانان به مسجد نیز ارائه شد.

کد خبر 1735670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha