«بگو بخند۲» از شب یلدا روی آنتن می‌رود

فصل جدید برنامه بگو بخند با ۲ قسمت ویژه شب یلدا از شبکه نسیم پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار هنری خبرگزاری شبستان، در فصل جدید برنامه بگو بخند نسبت به فصل اول تغییرات ساختاری صورت گرفته است، جدای از بخش مسابقه و استعدادیابی، حضور افراد مطرح و شناخته شده به عنوان مهمان، بازی‌های سرگرم کننده با تماشاگران، بخش‌های نمایشی و ... به این برنامه اضافه شده است.

ترکیب داوران بخش استعدادیابی علیرضا خمسه،  نعیمه نظام دوست، شهرام شکیبا و شهاب عباسی است.

فصل اول این برنامه به تهیه‌کنندگی مسعود شریعت‌نیا و با اجرای عبدالله روا و با حضور داورانی از جمله بیژن بنفشه‌خواه، هومن برق‌نورد، شهرام شکیبا و نعیمه نظام دوست روی آنتن رفت.

قسمت‌هایی از این برنامه با اجرای عبدالله روا نوروز از تلویزیون پخش شد و ادامه این مسابقه هم خرداد ماه روی آنتن قرار گرفت.

شرکت کنندگان برتر فصل اول در بخش‌های خارج از مسابقه همچنان حضور خواهند داشت که با تماشاگران حاضر در استودیو بازی‌های مختلف و گفتگو انجام می‌دهند، همچنین بخش‌های نمایشی طنز و جذاب وجود دارد که با حضور تعدای بازیگر ثابت اجرا می‌شود.

در فصل جدید برنامه بگو بخند آیتم‌ها و بازی‌های سرگرم کننده‌ای طراحی شده است که برای اولین بار است در تلویزیون از آنها رونمایی خواهد شد.

بخش‌ دیگری از برنامه حضور مهمانان چهره و مطرح در حوزه‌های مختلف است که درباره موضوعات مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و ... به بحث و گفتگو می‌پردازند.

فصل دوم برنامه بگو بخند احتمالا در ۴۰ تا ۵۰ قسمت تولید خواهد شد که شروع آن از شب یلدا خواهد بود و  پخش  آن به صورت ۴ شب در هفته از شبکه نسیم ادامه می‌یابد.

پایان پیام/

کد خبر 1737705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha