امام جمعه آستارا از نفر ۲۹ کنکور فنی تجلیل کرد

امام جمعه بندر آستارا از رضا سلطانی نفر ۲۹ کنکور فنی و حرفه‌ای تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام محمدجواد باقری‌ارومی امام جمعه آستارا به مناسبت روز دانشجو، از رضا سلطانی که توانسته بود در کنکور فنی و حرفه‌ای رتبه ۲۹ را کسب کند، تجلیل کرد.

حجت‌الاسلام محمدجواد باقری‌ارومی در مراسم تجلیل و قدردانی از این دانشجوی جوان و برگزیده گفت: کسب رتبه ۲ رقمی کنکور سراسری توسط دانش‌آموز آستارایی باعث خرسندی و خوشحالی مردم آستارا به ویژه جامعه علمی شهرستان شد.

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه نخبگان علمی مهم‌ترین و اصلی‌ترین ثروت یک کشور هستند، افزود: افرادی که استعداد و پشتکار دارند می‌توانند بزرگ‌ترین قله‌ها را فتح کنند.

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به اینکه متاسفانه رشته‌های شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش مورد بی مهری قرار می‌گیرد و در جامعه چنین تصور می‌شود که دانش‌آموزان کم توان و کسانی که به رشته‌های شاخه نظری راه نیافته‌اند وارد این شاخه‌ها و رشته‌های آن می‌شوند،خاطرنشان‌کرد: رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش به طور مستقیم با صنعت ارتباط دارند و این مسئله می‌تواند موجب رشد و گسترش دانش عملی و تربیت نیروهای متخصص در جامعه جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم یک دستگاه لپ تاپ که به همت خیرین تهیه شده بود به رضا سلطانی دانشجوی رشته مکانیک خودرو که در کنکور سراسری سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ موفق به کسب رتبه ۲۹ و قبولی در دانشگاه تهران شده بود؛ تقدیم شد.

کد خبر 1737762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha