توزیع بسته های معیشتی یلدایی میان نیازمندان به همت خادمیاران رضوی

به همت کانون جهادی منطقه ۲۱ تهران به نیازمندان و محرومان این منطقه در شب یلدا بسته های کمک معیشتی توزیع شد.

خبرگزاری شبستان، گروه دین و اندیشه، به همت کانون جهادی منطقه ۲۱ تهران امسال نیز نیازمندان و محرومان منطقه در شب یلدا بسته های کمک معیشتی دریافت کردند.

هادی عظیمی مسئول کانون جهادی منطقه ۲۱ تهران گفت: هرسال در این ایام خیرین اقدام به تهیه بسته کمک معیشتی برای خانواده های نیازمند می کنند تا در این‌ شب که همه خانواده دور هم جمع می شوند این عزیزان هم در کنار خانواده خود شب بدون دغدغه ای را سپری کنند.

وی گفت در این اقدام ۵۰ بسته کمک معیشتی شامل برنج، ماکارونی، سویا، رب، روغن ، حبوبات، قند، مرغ و تن ماهی بین نیازمندان منطقه توزیع شد.

برپایی چایخانه حضرت رضاعلیه السلام در جوار شهدای گمنام فاطمیه بزرگ تهران

خادمیاران، مسؤلان و هم چنین یاواران رضوی کانون خدمت رضوی منطقه ۶تهران در دهه دوم فاطمیه از شب شهادت حضرت زهرا (س)  به مدت ۵ شب اقدام به برپایی جایخانه امام مهربانی ها با پرچم و بیرق در جوار شهدای گمنام فاطمیه بزرگ تهران کردند که قابل ذکر است آخرین شب چایخانه با چهارشنبه امام رضایی مصادف بود.

بوی اسپند و عود حضرت رضا علیه السلام در جوار مقبره های شهدا حال و هوای معنوی توام فاطمی را در دلها ایجاد کرده بود.

این اقدام مومنانه که متاثر از شیوه امام مهربانی و رئوف سرچشمه می گیردو چای حضرتی پذیرای عزاداران مشتاق فاطمی که با دلی شکسته و مضطرب از شهادت مظلومانه مادر حسنین، بانوی اسوه ایثار و جوانمردی، دخت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم و همسر حیدر کرار برای آرام گرفتن دلشان  پا به به این محفل معنوی گذاشته، بودندو هزینه این مراسم خداپسند به مبلغ ۶میلیون تومان بود.

این اقدام معنوی هرشب با ذکر صلوات خاصه شروع و با مداحی ادامه می یافت

از دیگر امور معنوی خادمیاران کانون وقف و نذر خدمت رضوی منطقه ۶تهران ذبح یک راس گوسفند و توزیع ۸بسته گوشت به نیت امام مهربانی در ایام فاطمیه در بین نیازمندان شناسایی شده در سطح منطقه بود که تمام ثواب چایخانه و قربانی گوسفند را برای ظهور حضرت مهدی (ع) خواستار شدند.

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران همراه نیازمندان در بلندترین شب سال

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران در شب یلدا در کنار نیازمندان بودند و در تدارک سفره یلدا با عنایت امام رئوف آنها را تنها نگذاشتند.

۲۰ بسته معیشتی شامل گوشت، ماهی، برنج، عدس، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، مربا گل محمدی، تخمه، انار و یک بسته شکلات یلدایی تهیه و بین نیازمندان تحت پوشش منطقه توزیع شد.

گفتنی است توزیع ۲۰۰۰ وعده طعام رضوی و ۸۰۰ بسته شکلات از دیگر اقدامات یلدایی کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران بود.

کد خبر 1740373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha