هزاران فائزه را تربیت می‌کنیم/رهروان مکتب حاج قاسم نمی‌ترسند

محدثه زارع، با اشاره به حادثه تروریستی کرمان و ترس دشمن از پیروان سردار دل‌ها، شهادت مردم بیگناه از جمله شهیده «فائزه رحیمی»، گفت: ما هزاران فایزه را تربیت می‌کنیم، رهروان مکتب حاج قاسم از هیچ چیز نمی ترسند.

به گزارش خبرنگار گروه زنان و خانواده خبرگزاری شبستان: نخستین جشنواره تجلیل از حکمرانان زن، صبح امروز دوشنبه ۱۸دی ماه در محل مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی با حضور انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور و تنی چند از دیگر مسوولان و همچنین مشاوران امور بانوان در نهادهای مختلف برگزار شد.

در بخش پایانی این مراسم «محدثه زارع» از مجروحان حادثه تروریستی کرمان در سخنانی کوتاه اظهار کرد: من دانشجوی مشاوره سال آخر دانشگاه فرهنگیان پردیس نصیبه هستم، «فایزه رحیمی» از دوستان ما بود که به عنوان دانشجو-معلم فعالیت می کرد.  

وی ادامه داد: در توصیف حادثه کرمان همین قدر بگویم که واقعا قیامت را دیدم، میخواستم بابت پایم کمک بخواهم اما هیچ‌کسی نمی توانست به دیگری کمک کند؛ داخل بیمارستان هم من بیمارستان غزه را به چشم دیدم و بدن هایی که اصلا نمیشد نگاه کرد و لذا اصلا خودم را فراموش کردم و برای آنان گریه میکردم.

زارع گفت: از مسئولان دانشگاه فرهنگیان و سایر مسئولان تشکر میکنم و امیدوارم که هرگز چنین اتفاقاتی پیش نیاید؛ این حادثه از ترس‌شان بود  و ما دیدیم که حتی بعد از این ماجرا جمعیت چندبرابر حضور یافتند؛ نمی‌دانم که رهروان مکتب حاج قاسم را از چه چیزی می‌خواستند بترسانند. دست سربازان گمنام امام زمان را میبوسم. عاملان این جنایت را محکوم میکنم.

وی گفت: با این اتفاق به عشق ما به سردار سلیمانی افزوده شد؛ فائزه رحیمی نمونه بود؛ او در دوره کرونا واکسن تزریق می‌کرد و فعال فرهنگی بود. من در این ایام به این نتیجه رسیدم که شهادت اتفاقی نیست بلکه انتخابی است و خوبها گلچین می شوند، اگر فائزه را گرفتند ما هزاران فائزه را تربیت میکنیم .

کد خبر 1743374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha