تشییع پیکر شهدای مدافع حرم در شهرک شهید محلاتی

پیکر شهدای مدافع حرم با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در شهرک شهید محلاتی تشییع شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، پیکر شهیدان مدافع حرم؛ پاسدار شهید سردار صادق امیدزاده، پاسدار شهید سردار حسین محمدی و پاسدار شهید محمد امین صمدی با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در شهرک شهید محلاتی تشییع شد.

هوای سرد زمستانی هم مانع از حضور شهروندان تهرانی برای بدرقه فرزندان شهید ایران نشده بود و اقشار مختلف مردم خود را از مناطق مختلف تهران به شهرک شهید محلاتی رسانده بودند تا قدردان ایثارگری شهدای مدافع حرم باشند. دفاع از حرمی که به اذعان رهبر انقلاب، دفاع از ایران و دفاع از جامعه اسلامی است.

فرزند سردار شهید قاسم سلیمانی نیز برای تشییع هم رزمان پدر، در این مراسم حضور داشت. خادمان حرم رضوی نیز با پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) آمده بودند تا پیکر مطهر شهدای مدافع حرم را بدرقه کنند.

 مداحان اهل بیت (ع) با ذکر مصیبت ائمه اطهار (ع) به ویژه سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش در کربلا، بر معنویت مراسم افزودند و لحظه ای دل ها را تا کربلای حسین پرواز دادند. در ادامه مراسم، با حضور مردم در جوار مزار شهدای گمنام شهرک شهید محلاتی بر پیکر مطهر شهدا نماز اقامه شد.

تشییع پیکر شهدای مدافع حرم در شهرک شهید محلاتی

پس از اقامه نماز بر پیکر مطهر شهدای مدافع حرم، پیکر پاک شهدا بر روی دستان مردم مومن، انقلابی و شهیدپرور تشییع شد.

پیکر شهید سردار «امیدزاده» پس از تشییع در شهرک محلاتی تهران به زادگاهش کرمانشاه منتقل شده و آنجا به خاک سپرده خواهد شد. پیکر شهید محمد امین صمدزاده در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا همجوار با شهید مدافع حرم «میثم میردوستی» دفن می‌شود و شهید حسین محمدی نیز در گلزار شهدای یافت آباد تهران، پس از تشییع در شهرک محلاتی، به خاک سپرده می‌شود. 

شهیدان «علی آقازاده» و «سعید کریمی» نیز در شهر قم تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

شایان ذکر است، در عملیات تروریستی رژیم اشغالگر قدس ۵ نفر از مستشاران نظامی سپاه پاسداران در سوریه به شهادت رسیدند. پیکرهای این شهدا پس از تشییع در سوریه برای تدفین به تهران و قم منتقل شد.

کد خبر 1745664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha