ساخت ۳۰ مسجد جدید تا ماه رمضان در شارجه

رئیس اداره امور اسلامی شارجه از ساخت ۳۰ مسجد جدید برای استقبال از ماه رمضان در این شهر امارات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الخلیج، عبدالله خلیفه یعروف السبوسی، رئیس اداره امور اسلامی شارجه، گفت: این اداره از رویکرد شیخ دکتر سلطان بن محمد القاسمی، عضو شورای عالی و حاکم شارجه، در حمایت از مساجد پیروی می کند و تمامی امکانات و خدمات را به خیرین در امارات برای حمایت از پروژه های ساختمانی مساجد و معماری آنها از نظر مادی و معنوی ارائه می‌دهد.

عبدالله السبوسی از تعدادی از مساجد جدید در حال ساخت در امارت با هدف پیگیری روند پیشرفت کار بازدید کرد و با مشاوران و پیمانکاران ناظر بر ساخت و ساز دیدار کرد. مسئولان مساجد توضیحات جامعی در مورد پیشرفت کار در ساخت مساجد، مراحل تکمیل و زمان تعیین شده گوش داد.

وی اظهار کرد: این اداره تمام مراحل را با مقامات و ادارات مربوطه در امارت آغاز کرد و به پیمانکاران و مشاوران دستور داد که در تکمیل کار ساخت و ساز و ساخت ۳۰ مسجد جدید در ماه های رجب و شعبان سرعت ببخشند.

وی اظهار کرد: این اداره برای بازگشایی مساجد قبل از شروع ماه رمضان تاکید دارد.

السبوسی خاطرنشان کرد: مساجد جدید با طراحی‌های مختلف معماری خود متمایز می‌شوند و دارای کلیه امکانات خدماتی هستند که به تمام اقشار جامعه از جمله سالمندان و افراد دارای معلولیت خدمت می‌کنند.

وی افزود: این مساجد همچنین بر اساس بهترین استانداردهای بین المللی در ساخت و ساز و صرفه جویی در آب و انرژی ساخته شده اند و برخی از آنها دارای سیستم های هوشمند برای کنترل سیستم های تهویه مطبوع، صوتی و روشنایی هستند و این اقدام تلاش برای حفظ منابع زیست محیطی است.

کد خبر 1746840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha