انقلاب اسلامی الگوی آزادی خواهی در جهان

جانعلی پور گفت: امروز ادیان الهی سهم بزرگی در شکل گیری، تثبیت، اعتلا، پیشرفت و توسعه انقلاب اسلامی داشتند و ادیان الهی در کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، اسماعیل جانعلی پور در نشست خبری امروز با تشریح برنامه های کمیته ادیان الهی ستاد مرکزی دهه فجر گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امسال تلاش کرده است تا برنامه ها مردم محور برگزار شود.

نایب رییس کمیته ادیان الهی ستاد مرکزی دهه فجر افزود: دشمنان تصور می کردند که انقلاب اسلامی ایران تا به امروز پایدار نماند اما امروز انقلاب اسلامی که با نگاه آزادی خواهی و عدالت خواهی شکل گرفت، چهار دهه از عمر خیر و برکت خود را پشت سر گذاشته است.

وی با بیان اینکه ایران امروز به الگوی مقاومت در منطقه و دنیا تبدیل شده است، گفت: امروز ادیان الهی سهم بزرگی در شکل گیری، تثبیت، اعتلا، پیشرفت و توسعه انقلاب اسلامی داشتند و ادیان الهی در کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

جانعلی پور با اشاره به جانفشانی های ادیان الهی در حفظ کیان مقدس جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: ادیان الهی شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده اند و فارغ از دینی که دارند همه در کنار هم برای اعتلای ایران عزیز تلاش می کنیم و این حس وطن پرستی پیروان ادیان الهی باعث شده است تا کشور از توطئه دشمنان مصون بماند.

وی همچنین از برگزاری برنامه های متمرکز در شش استان ویژه پیروان ادیان الهی در ایام الله دهه فجر خبر داد.

در ادامه، کشیش گریگوریس نرسسیان با اشاره به حوادث غزه گفت: امروز شاهد ظلمی هستیم که مردم فلسطین درگیر آن هستند و متاسفانه چشم و گوش کشورهای غربی به روی این جنایات بسته شده است که امیدواریم این ظلم هرچه زودتر پایان یابد.

یونس حمامی لاله زار، خاخام اعظم کلیمیان ایران نیز با اشاره به برگزاری برنامه های ویژه دهه فجر گفت: همه ما در یک کشور زندگی می کنیم و یک ملت محسوب می شویم، بنابراین انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است و باید برای انسجام ملی و اعتلای کشور عزیزمان تلاش کنیم.

در ادامه، مهراب وحیدی، نماینده جامعه زرتشتیان ایران با گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر گفت: بهمن ماه ماه پاکی است و به واسطه نیک اندیشی ارزشمند می باشد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های ویژه به مناسبت گرامیداشت دهه فجر گفت: زرتشتیان ایران نیز در راهپیمایی 22 بهمن حضور پرشوری خواهند داشت و همه مردم در کنار هم اتحاد خود را به تصویر خواهیم کشید.

سخنران بعدی این نشست، کشیش یوبالیت آلدور اظهار داشت: کلیسای آشوری دهه فجر را گرامی داشته و در برگزاری برنامه های ویژه گرامیداشت دهه فجر حضور پرشوری خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: همه ما باید در کنار هم تلاش کنیم تا ایران قدرتمندتر از همیشه متحد و منسجم باشد.

کد خبر 1746909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha