نخستین جشنواره ملی معروف تا ۱۷ بهمن ماه تمدید شد

دبیرکل نخستین جشنواره ملی معروف، اعلام کرد: مهلت ارسال آثار این‌ جشنواره تا ۱۷ بهمن تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از جشنواره ملی معروف، مهلت آخر ثبت نام و ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری معروف تا سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴٠۲ تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی نخستین جشنواره ملی معروف، مهرداد توکلی دبیرکل جشنواره گفت: مهلت ثبت نام و ارسال آثار در بخش‌های مختلف جشنواره تا ۱۵ بهمن ماه ۱۴٠۲ اعلام شده بود اما بنا به درخواست های مکرر هنرمندان، دانشجویان، دانش آموزان، حوزویان، نهادها و دستگاه های سراسر کشور، مهلت ثبت و ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی معروف تا ۱۷ بهمن ماه ۱۴٠۲ تمدید شد. این زمان آخرین مهلت ارسال آثار خواهد بود و آثاری که پس از زمان نهایی اعلام شده به دبیرخانه ارسال شود، بررسی نخواهند شد .
یادآور می شود نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری معروف با شعار "حکمرانی عادلانه" و چشم انداز "افق بین الملل" در ۹ بخش فیلم، هوش مصنوعی، عکس، شعر، رسانه و فضای مجازی، هنرهای تجسمی، پویانمایی، ادبیات و پژوهش و هنرهای آوایی برگزار خواهد شد.
هنرمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی marooffestival.ir مراجعه و یا شماره ٠۲۱۲۲۵۶۱۴۳٠ تماس برقرار نمایند.

 اختتامیه نخستین جشنواره ملی معروف پایان بهمن ماه خواهد بود.

کد خبر 1748479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha