ایجاد مسیر سبز مالیاتی برای فعالان اقتصادی خوش‌حساب

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: برای فعالان اقتصادی خوش حساب، مسیر سبز مالیاتی ایجاد می شود تا بتوانند از حداکثر تخفیف، تقسیط، معافیت و بخشودگی ها استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  به نقل از سازمان امور مالیاتی کشور، دکتر سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه دکتر سیدمحمدهادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در سفر یک روزه به ارومیه در آیین آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سرو ارومیه اظهار داشت: برای فعالان اقتصادی خوش حساب، مسیر سبز مالیاتی ایجاد می شود تا از حداکثر زمان تقسیط بدهی مالیاتی بهره‌مند شوند.

دکتر خاندوزی با اشاره به اینکه اخذ جریمه دو و نیم درصد حکم مجلس است، تصریح کرد: برای خوش حسابان مسیر سبزی ایجاد می کنیم تا بتوانند از حداکثر تخفیف، تقسیط، معافیت و بخشودگی ها استفاده کنند، بنابراین اگر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه مواردی را می شناسند که می‌ توانند از این ظرفیت قانونی بهره مند شوند، به سازمان امور مالیاتی معرفی کنند تا مشمول قوانین و مشوق های حمایتی شوند.

وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: در خصوص مسئله حوزه گمرکی، با وجود اینکه نسبت کالاهای وارداتی گمرکات استان خوزستان بار بزرگی بر دوش دارد، اما استان آذربایجان غربی وضعیت مثال زدنی دارد.

گفتنی است این آئین همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی در هتل آنای ارومیه برگزار شد.

کد خبر 1748551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha