دوره سبک زندگی مهدوی در حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود

دوره آموزش سبک زندگی مهدوی به همت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران، به صورت کوتاه مدت و مجازی(آفلاین)، ویژه طلاب سطح ۲ و با تدریس اساتید مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از حوزه های علمیه خواهران، میرجعفری، رئیس اداره سبک زندگی خانواده معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه در راستای برنامه پنج ساله مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران ذیل راهبرد "فرهنگ‌سازی سبک زندگی اسلامی"، معاونت فرهنگی تبلیغی، دوره سبک زندگی مهدوی را به صورت مجازی و آفلاین در سامانه سیما برگزار می‌کند، اظهار داشت: این دوره با هدف تربیت بانوان مهدی‌باور و مهدی‌یاور، ترویج سبک زندگی اسلامی از طریق تعمیق فرهنگ انتظار، ویژه طلاب سطح ۲ برگزار می‌شود.

وی افزود: از مزایای شرکت در این دوره آموزشی، دریافت گواهی معتبر از مرکز مدیریت حوزه خواهران و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و نیز زمینه‌سازی برای شرکت در دوره های تخصصی خانواده مهدوی در سال ۱۴۰۳ است.

میرجعفری ادامه داد: زمان ثبت نام دوره از  ۲۲ بهمن تا ۲ اسفند ۱۴۰۲ است و ۶ اسفند (همزمان با میلاد پرنور حضرت مهدی (عج الله فرجه الشریف) نیز دوره شروع می‌شود.

 گفتنی است، مدت زمان دوره سبک زندگی مهدوی از ۶ اسفند تا ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ خواهد بود و آزمون آن در روز های  ۲۷ تا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ و در سه روز برگزار خواهد شد.

کد خبر 1749773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha