عمو نوروز و حاجی فیروز برای کودکان به صحنه می‌آیند

نمایش «عمو نوروز اومده» به نویسندگی و کارگردانی میثم یوسفی به‌منظور آشنایی کودکان با رسوم نوروز ازجمله خانه‌تکانی، قاشق زنی، فلسفه هفت‌سین و شخصیت‌های نوروز از فردا چهارشنبه ۲۵ بهمن در فرهنگسرای خانواده روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ایران تئاتر، نمایش شاد و موزیکال «عمو نوروز اومده» ویژه کودکان به نویسندگی و کارگردانی میثم یوسفی از فردا چهارشنبه ۲۵ بهمن تا ۲۳ اسفند ساعت ۱۷ در سالن نمایش فرهنگسرای خانواده روی صحنه می‌رود.

این نمایش به‌منظور آشنایی کودکان با رسوم نوروز ازجمله خانه‌تکانی، قاشق زنی، فلسفه هفت‌سین و شخصیت‌های نوروز ازجمله (عمو نوروز، حاجی‌فیروز، ننه سرما) برای مخاطبان اجرا می‌شود.

در خلاصه این نمایش آمده است: «حاجی‌فیروز پیام‌آور آمدن عمو نوروز و فصل بهار است و آمده است که امسال نگذارد ننه سرما خوابش ببرد، بلکه بعد از سال‌ها ننه سرما بیدار بماند و عمو نوروز را ببیند.»

در این نمایش سحر پیرعلی و محمد حاج محمدی به ایفای نقش می‌پردازند و فرید نوابی (آهنگساز) و علیرضا حسن‌پور و عادل بزدوده (طراح و ساخت دکور) حضور دارند.

نمایش «عمو نوروز اومده» در سالن نمایش فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق میزبان تماشاگران است. 

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند با شماره‌های ۰۹۳۳۴۸۰۰۸۳۸ و ۰۹۱۹۵۵۹۹۹۰۴ تماس بگیرند و یا از سایت تیوال اقدام به تهیه بلیت کنند.

کد خبر 1749789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha