رزمایش جهادگران فاطمی با رمز «یا امام سجاد(ع)» در مازندران آغاز بکار کرد

سردار زهرایی گفت:رزمایش کشوری و تخصصی جهادگران فاطمی به میزبانی سپاه کربلا مازندران با رمز «یا امام سجاد(ع)» در سراسر کشور آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار محمد زهرایی-رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در آئین افتتاحیه رزمایش کشوری و تخصصی جهادگران فاطمی و بزرگداشت روز مهندس  که به میزبانی مازندران د ر سالن جلسات ستاد سپاه کربلا برگزار شد، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تحسین همت والای مردم شریف ایران اسلامی برای خلق حماسه در راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج، اظهار کرد: بسیج گام دوم بسیج همه مردم است.

وی با بیان اینکه در این سند ۹ قرارگاه تعبیه شده است، افزود: بسیج در گام دوم بسیج همه مردم است یعنی معطوف به کارت بسیج در پایگاه ها نیست. هر کس دلش برای انقلاب بتپد و خدمت به مردم و محرومین را دغدغه بداند بسیجی است خواه کارت بسیج داشته باشد یا نه.

سردار زهرایی با تاکید براینکه ملاک عمل خدمتگزاری است نه کارت بسیج، گفت: بسیج سازندگی در قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی به دنبال پروژه های کوچک، زودبازده و عام المنفعه و کاملا غیرانتفاعی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه خدمت و امید آفرینی رویکرد مهم و اصلی سند اعتلای بسیج است، خاطرنشان شد:در قالب دومین رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری ۴۴۰برنامه متنوع با مشارکت هزار و ۱۰۰مهندس و با همکاری و نقش آفرینی ۲۶۰دستگاه اداری، اجرایی و فنی و مهندسی در سراسر استان مازندران اجرایی می شود.

سردار زهرایی به فعالیت قرارگاه سازندگی، محرومیت زدایی و جهادی ذیل سند اعتلای بسیج اشاره کرد و گفت: تمامی اقشار که تلاش دارند در محرومیت زدایی ورود کنند ذیل این قرارگاه فعالیت خواهند کرد.

وی از اجرای رزمایش جمعه تاجمعه با محوریت ارائه یک خدمت و توزیع یک کالا ویژه مهندسین خبر داد و افزود: گروه های جهادی تخصصی عمرانی نیز باید برای اجرای پروژه ها نام نویسی شده و گواهی صلاحیت دریافت نمایند.

سردار زهرایی به اجرای جشنواره ملی جهادگران اشاره کرد و یادآورشد: این جشنواره امسال قشری و استانی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر قشر تخصصی حداقل می تواند ۵ اثر و حداکثر ۲۱ اثر به این جشنواره ارسال کند، ادامه داد: اختتامیه این جشنواره روز بسیج سازندگی در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.

سردار زهرایی به اهمیت انتخابات و تقویت مشارکت عمومی اشاره و اظهار امیدواری کرد خروجی فعالیت های جهادگران فاطمی به امید آفرینی و افزایش مشارکت عمومی در انتخابات ختم شود.

کد خبر 1750307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha