«جان نرگس»؛ تدارک رادیو سلامت برای نیمه شعبان

تهیه‌کننده برنامه‌های رادیویی از پخش ویژه برنامه «جان نرگس» از شبکه رادیویی سلامت به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان خبر داد.

«سارا شریفی»، تهیه کننده رادیویی درباره پرداختن به موضوع  انتظار در ویژه برنامه «جان نرگس» به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: همزمان با  ایام میلاد امام زمان (عج) هر یک از برنامه سازان ویژه نیمه شعبان برنامه ای تدارک دیدند، ما هم برنامه «جان نرگس» را روانه آنتن می کنیم که یک برنامه ترکیبی شاد خواهد بود. ما در این برنامه موضوع انتظار را مورد بررسی قرار می دهیم و به ابعاد این موضوع در قالب آیتم های متنوع، می پردازیم.

وی افزود: در بخش آخرین منجی به زندگی امام زمان (عج) می پردازیم و در آیتم برای وطنم موضوع سربازان گمنام امام زمان (عج) را بررسی خواهیم کرد. شنوندگان می توانند گزارشی از مسجد مقدس جمکران و حال و هوای این روزها را در آنجا در قالب آیتم شهر دل ها بشنوند. اقدامات خیرخواهانه مردم در این مسیر و تاثیرات آن در زندگی را در آیتم برای تو بررسی می کنیم. همچنین آیتم در باب زیارت اختصاص به بررسی زیارت آل یاسین و دعای فرج دارد.

این تهیه کننده با اشاره به پخش گزارش هایی از بیمارستان بقیه الله(عج) در برنامه «جان نرگس» اضافه کرد: در این بخش از نوزدانی که در این بیمارستان متولد می شوند، گزارش داریم همچنین یکی دیگر از بخش های برنامه سخن بی پرده با مولا است.

وی تصریح کرد: در مجموع در قالب این برنامه تعاملی با مخاطبان سعی می کنیم فضایی را شکل بدهیم که هم برنامه برای مخاطبان جنبه کاربردی داشته باشد و هم اینکه شاد باشد. این برنامه نیمه شعبان ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه به مدت دو ساعت روی آنتن رادیو سلامت می رود. حامدرضا مهتدی و لیلا رحیمیانی مجری کارشناسان برنامه هستند.

شریفی افزود: پرداخت به عقاید و باورهای دینی، احکام و مناسک و شعائر دینی، تعلیم و تربیت، هویت ملی و همگرایی و ... از دیگر موضوعاتی است که در این برنامه به آن می پردازیم.

پایان پیام/

کد خبر 1750390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha