ترک انتخابات یک معصیت سیاسی است

حجت الاسلام صباغیان گفت: تکلیف همه ما این است که در مشارکت و حضور حداکثری تاثیر داشته باشیم، ابتدا حضور پرشور و سپس انتخاب کیفی و مورد قبول است و بدانید که انتخابات یک تکلیف است و لذا ترک انتخابات یک معصیت سیاسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسن صباغیان امروز (۳۰ بهمن) در گردهمایی متواصیان شهرستان زیرکوه اظهار داشت: متمم ایمان انسان حضور در مجامع سیاسی است.

امام جمعه زیرکوه ادامه داد: ایمان بدون حضور در محافل سیاسی انقلاب قطعا ناقص است و عدم حضور در صحنه های اجتماعی به حقیقت ایمان و نظام اسلامی صدمه می‌زند.

حجت الاسلام صباغیان با تاکید بر اینکه مردم باید همه کاره نظام و در صحنه باشند، اگر مردم در صحنه باشند، افزود: مردم نظام اسلامی را یاری کنند، خدا هم یاری می‌کند و تمام جریان ها، چه آمریکا و چه اسرائیل هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند؛ لذا جمهوری اسلامی به معنای مردم، جمهوریت یعنی مردم و اسلامیت یعنی خدا است.

وی در ادامه بیان کرد: در طول این چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی، رویش های انقلاب بی‌نظیر بوده است لذا وقتی نگاهی به همه مقوله های ارزشی می‌اندازیم رویش ها نسبت به ریزش ها اصلا قابل قیاس نیست.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه یکی از مهم ترین صحنه های امتحان همین حضور شما مردم در انتخابات است، افزود: انتخابات را دریابید و مشارکت در انتخابات از مصادیق امر جامع قرآن است، هم تکلیف و هم حقی بزرگ برای مردم است.

حجت الاسلام صباغیان ادامه داد: تکلیف همه ما این است که در مشارکت و حضور حداکثری تاثیر داشته باشیم، ابتدا حضور پرشور و سپس انتخاب کیفی و مورد قبول است و بدانید که انتخابات یک تکلیف است و لذا ترک انتخابات یک معصیت سیاسی است.

وی در پایان گفت: ایمان و کار آمدی، تخصص، انگیزه، انقلابی بودن، صداقت، واقع نگر بودن، عقلانیت در مسیر خدمت، مردمی بودن، خاضع بودن، خاکی بودن و... از جمله مهم ترین شاخصه های یک نامزد است.

کد خبر 1750688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha