ساخت مستند تبلیغی«مقدمه» توسط خادمیاران رضوی

کانون حقوقی خدمت رضوی شهرستان ورامین در نیمه شعبان با پیگیری پرونده یک زندانی معسر مالی، وی را از بند زندان رها کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه دین و اندیشه، با همت و پشتکار خادمیاران کانون حقوقی شهرستان ورامین و کارگروه صلح و سازش در شب نیمه شعبان و به جهت تکریم میلاد امام عصر (عج) با حضور و پیگیری پرونده یک زندانی معسر مالی و پرداخت مبلغ بیست میلیون تومان ، از بند زندان رها و به آغوش گرم خانواده بازگشت .

سید یدالله حسینی دبیر کانون خدمت رضوی در این رابطه عنوان کرد :آزادی زندانیان نیازمند و با ابرو که فاقد پشتوانه مالی هستن و لازم التوجه میباشند از جمله مواردی هست که کارگروه صلح وسازش باحضور موثر خود سعی در گره گشایی  ورفع مشکل  وانجام مشاوره های مطلوب دارد .

لازم به ذکر است که از دهه کرامت امسال تا کنون ۱۵ زندانی به همت کانون حقوقی و کارگروه صلح و سازش از بند زندان رها شدند

برپایی جشن خیابانی در روستاهای حاشیه شهر اسلامشهر به همت کانون عمومی و خادمیاران و یاوران رضوی

در روز نیمه شعبان میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) جشن خیابانی در روستاهای حاشیه شهرستان برگزار گردید

عاطفه باصری، معاون خادمیاری کانون  خدمت رضوی شهرستان در سالروز ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) و در ایام ماه شعبان المعظم قرار داریم خاطر نشان کردند:

برنامه جشن خیابانی هرساله در سطح شهرستان برگزار میشد اما امسال برای شادی کودکان و نوجوانان چه دختر و چه پسر در روستاهای حاشیه شهر اسلامشهر آمدیم که به عشق امام زمان(عج) جشن های مختلفی برگزار گردید.

باصری در ادامه افزود:برگزاری این جشن بین کودکان باعث دلگرمی خانواده ها و کودکان این روستاها ست و با سرود و شعر خواندن دخترها و پسرها برنامه جلوه زیبایی پیدا کرد و این کودکان شادی خود را با هم با هدیه و شیرینی و شکلات بین همدیگه تقسیم کردند.

وی در ادامه افزود:از خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان اسلامشهر کمال تشکر و قدردانی را داریم و اینگونه برنامه ها در سطح شهرستان تداوم بیشتری خواهد داشت.

کرامت رضوی سفیران امام مهربانی ها ضامن یک زندانی شد

همزمان با سالروز ولادت حضرت صاحب الزمان عج الله تعالی فرجه الشریف رأفت امام رضا علیه‌السلام ضامن زندگی یک‌زندانی در شهرستان ورامین شد.

 همزمان با سالروز ولادت حضرت مهدی(عج)خادمیاران کانون خدمت رضوی حقوقی شهرستان ورامین با پیگیری پرونده مالی زمینه آزادی یک زندانی فراهم کردند.

سید یدالله حسینی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین گفت:با همت و پشتکار خادمیاران کانون حقوقی شهرستان ورامین و کارگروه صلح و سازش در  نیمه شعبان و به جهت تکریم میلاد امام عصر (عج) با حضور و پیگیری پرونده یک زندانی معسر مالی و پرداخت مبلغ بیست میلیون تومان ، از بند زندان رها و به آغوش گرم خانواده بازگشت .

 حسینی در این رابطه عنوان کرد : آزادی زندانیان نیازمند و با آبرو که فاقد پشتوانه مالی هستن و لازم التوجه میباشند از جمله مواردی هست که کارگروه صلح وسازش باحضور موثر خود سعی در گره گشایی  ورفع مشکل  وانجام مشاوره های مطلوب دارد .

لازم به ذکر است که از دهه کرامت امسال تا کنون ۱۵ زندانی به همت کانون حقوقی و کارگروه صلح و سازش از بند زندان رها شدند.

ساخت مستند تبلیغی «مقدمه» توسط خادمیار منطقه هجده استان تهران

مستند ترویج تبلیغ دین تحت عنوان مقدمه  به همت خادمیارکانون خدمت رضوی منطقه هجده تهران ساخته شد. این مستند تبلیغی توسط علی احمدی بافنده با حمایت  کانون خدمت رضوی منطقه هجده با حمایت ساخته شده است.

علی احمدی بافنده گفت: این مستند نتیجه مکتوب سازی دانش تبلیغی است که با بیان ساده و مبتنی بر آیات و روایات به تبلیغ و ترویج دین می پردازد.

احمدی گفت : در حوزه تبلیغ دینی مستندهای زیادی ساخته شده است، اما مستند مقدمه برپایه گفتگو  درمورد حضرت علی علیه السلام توسط یک خبرنگار تازه مسلمان شده اتفاق افتاده است.

وی افزود: این گفت و گو آغاز مسیری شد برای شیعه شدن خبرنگار، خبرنگاری که درادامه مسیر سفرش به فلسطین باعث روشن گری بسیاری از مردم در فضای مجازی شده است .

احمدی خادمیار منطقه هجده بابیان اینکه این مستند ارائه دهنده تصویر کلی زندگانی حضرت رقیه سلام الله است گفت : تولید این مستند در قالب مجموعه تلویزیونی  بیست و هشت قسمتی درحال انجام است که مطالعات اولیه آن از پرسش و پاسخ با جوانان خارج از کشور زمینه ی تولید را مهیا نمود.

وی در پایان با بیان این‌که ترویج تبلیغ تربیت‌گرا در واقع، عمل کردن به فرمایش مقام معظم رهبری، مبنی بر تولید دانش اسلامی است یادآور شد: از تبلیغات فردی می‌توان به صورت سیستماتیک استفاده کرد تا پراکندگی موارد تبلیغی حذف شود و بتوانیم بر پایه آیات و روایات اهداف تبلیغی یک جامعه اسلامی را ساماندهی کنیم.

برپایی جشن مهدوی توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه۶ در برپایی جشن بزرگ میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) مشارکت داشتند.

محمد خدمتی مسؤل کانون های خدمت رضوی منطقه ۶ تهران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت مهدی علیه السلام از غرفه های کودک و نوجوان که با حضور خادمیاران قرآن و کانون هنر در جهت سرگرمی های قرآنی، داستان های ائمه (ع)، کاربرگ های نقاشی با موضوعات ظهور، نقاشی صورت و ... تدارک دیده شده بود بازدید کرد. مراسم جشن مهدوی از ساعت ۷ صبح امروز  با حضور جمعی از خادمیار بانوان بود که با شور و اشتیاق لقمه ها را برای مراجعه کنندگان آماده کردند و سپس خادمیاران از میهمانان  حضرت با ۹۰ ظرف ۱کیلویی و چای و نبات از دل و جان پذیرایی  کردند.این مراسم در روز نیمه شعبان با صلوات خاصه شروع و با  اجرای گروه سرود ثامن الحجج(ع) در نمایشگاه فجر، خیابان حجاب، شادی این جشن  را برای ببینندگان دو چندان کرد و به دل حاضرین نشست و تا ساعت ۱۴ ادامه یافت.

گفتنی است چایخانه حضرتی در روز نیمه شعبان دل عاشقان مهدی موعود (عج) را شاد و غرق شور و نشاط کرد.

نمایشگاه تخصصی حمایت از بانوان کارآفرین منطقه ۲۱ بزودی برپا خواهد شد

نمایشگاه عیدانه تحت عنوان "نورالرضا(ع)" در راستای حمایت از بانوان کارآفرین منطقه ۲۱ تهران برگزار خواهد شد.

در روزهای پایان سال با هماهنگی شهرداری منطقه نمایشگاهی تحت عنوان "نورالرضا(ع)" جهت حمایت از بانوان کارآفرین منطقه ۲۱ در تهرانسر، بلوار گلها، بوستان بانوان شهربانو برگزار خواهد شد.

ام البنین حکیمی مسئول کانون اشتغال و کارآفرینی منطقه ۲۱ تهران گفت: با توجه به درخواست های متعددی که در مشاوره ها و میزهای خدمت این کانون از سوی بانوان کارآفرین داشتیم با همکاری شهرداری منطقه و کمیته امداد تصمیم به برگزاری این نمایشگاه گرفته شد.

حکیمی با اشاره به اینکه برپایی چنین نمایشگاه هایی امکان عرضه محصولات تولیدی بانوان کارآفرین که بودجه کافی جهت اجاره یا خرید مغازه ندارند را فراهم می کند، گفت: با توجه به وضعیت معیشت و تلاش این بانوان برای کارآفرینی و تاکید آستان قدس رضوی به این مهم این اقدام‌صورت گرفت.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه پوشاک عفاف و حجاب، انواع پوشاک، انواع کیف و کفش، اکسسوری، کیک و شیرینی، آجیل شب عید، محصولات ارگانیک خانگی و... قابل ارائه خواهد بود.

مسئول کانون اشتغال و کار آفرینی منطقه ۲۱ ادامه داد: طی برنامه ریزی های صورت گرفته این نمایشگاه از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۰ اسفندماه از ساعت ۹ الی ۱۷ در بوستان بانوان شهربانو واقع در تهرانسر برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت هماهنگی و رزرو غرفه با شماره ۰۹۱۶۶۱۵۰۴۰۶۰ خانم حکیمی تماس بگیرند.

مراسم هیئت خدام الرضا(ع) به مناسبت سالروز میلاد مسعود امام زمان(عج)برگزار شد

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ در مراسم هیئت خدام الرضا علیه السلام روز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) را جشن گرفتند.

 «عباس شریفی مهر»، مسئول کانون تبلیغ دینی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: مراسم هیئت خدام‌الرضا علیه‌السلام به مناسبت این جشن خجسته در آستان مقدس امامزادگان سیدجعفر(ع)و سیده حمیده خاتون (س) با حضور حداکثری خادمیاران رضوی از اقامه نماز جماعت ظهر وعصر برگزار شد.

وی اظهار داشت: با مداحی قاسم پناهی و محمود قربانی شریف از مادحین اهل بیت علیهم السلام و اجرای گروه سرود نوجوانان بشری، شادی این جشن به دل حاضرین نشست.

شریفی مهر عنوان کرد: حجت الاسلام محمد نوروزپرور مدیرکل اماکن مذهبی و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه در این مراسم به سخنرانی پرداخت.

گفتنی است چایخانه حضرتی در شب نیمه شعبان در کنار هیئت ریحانه الحسین(س) برپا شد و این شب را در کنار عاشقان مهدی موعود (عج) جشن گرفتند.

مشارکت در انتخابات، جلوه عملی اللهم عجل لولیک الفرج

در شرایط امروز، جلوه عملی اللهم عجل لولیک الفرج و تمرین حرکت به سوی ظهور، مشارکت پرشور در انتخابات است.

حجت‌الاسلام لطفی‌زاده با بیان این مطلب در هیات کهف‌الرضا علیه‌السلام گفت : نقش‌آفرینی در نهضت ظهور از طریق اصلاح جامعه انجام می‌شود و هر انسان مصلح و مهدوی در این راه باید با خودسازی، صالح هم باشد.

دبیر کانون تبلیغ دینی و مداحی استان تهران با اشاره به عبارت قرآنی لیقوم الناس بالقسط افزود : توده مردم برابر آیه ۲۵ سوره حدید باید به میدان بیایند تا با این حرکت اجتماعی، برکت الهی هم نازل شود.لطفی‌زاده همچنین با بیان برخی شواهد تاریخی از مساله ولایت فقیه گفت : در شرایط غیبت کبری باید پیرو ولی فقیه بود و یاری دین خدا و نظام اسلامی از این طریق به وعده قرآن، نصرت الهی و ثبات قدم را در پی خواهد داشت

کد خبر 1751791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha