سرود نقش مهمی در ایجاد اتحاد و همگرایی دارد

شهاب شهرزاد با بیان اینکه برگزاری نخستین جشنواره سرود ملی «گلبانگ آزادی» بشارت استعدادهای جدید را می‌دهد، گفت: سرود نقش مهمی در ایجاد اتحاد و همگرایی دارد.

«شهاب شهرزاد» ، مجری برنامه «باغ هنر» و  شاعر و منتقد درباره برگزاری جشنواره ملی «سرود گلبانگ آزادی»  در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان بیان کرد: گوارا باد به همه کسانی که در شکل‌گیری نخستین جشنواره ملی سرود «گلبانگ آزادی» نقش داشتند؛ برگزاری چنین جشنواره هایی برای همه مقاطع با رویکرد ملی حرکت بسیار ارزشمند و قابل تقدیری است.

وی با بیان اینکه سرود نقش مهمی در ایجاد اتحاد و همگرایی و کشف استعدادهای جدید دارد، اظهار کرد: در هر مقطعی برای پیشبرد اهداف والای یک جامعه تکیه بر آثار هنری گروهی می تواند یکی از راهکارهای اساسی و جریان ساز باشد.

این مجری برنامه های رادیویی افزود: استفاده از سروده‌های ملی گوناگون در مناسبت‌های مختلف ورزشی، ملی و مذهبی فرصت‌هایی را به افراد جامعه می دهد که همدیگر را در لباس‌های گوناگون بشناسند و بدانند که باورها، عقاید و آرمان‌های مشترک دارند و زیر یک پرچم و با یک زبان ملی و به سوی اهدافی متعالی در کنار هم قدم برمی‌دارند به گمانم این پیوند و این اتحاد همواره باید حفظ شود.

پایان پیام/

کد خبر 1751824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha