«خانه مردم»  رادیو ایران به خط پایان رسید

حامد نجم الهدی با بیان اینکه برنامه «خانه مردم» با هدف افزایش آگاهی مخاطبان نسبت به اهمیت نظارتی مجلس و نیز جایگاه مردم در مجلس پخش می‌شود، گفت: آخرین قسمت این ویژه برنامه‌ انتخاباتی رادیو ایران امروز چهارشنبه ۹ اسفند به روی آنتن می رود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، «خانه مردم» را به تهیه کنندگی عاطفه اقتداری از تارنمای رادیو ایران و کارافزار ایرانصدا از ساعت ۱۲:۳۰می‌توانید ببینید و از موج اف‌ام ردیف ۹۰ مگاهرتز می‌توانید بشنوید؛ امروز چهارشنبه ۹ اسفند، آخرین قسمت این برنامه به روی آنتن می رود.

«حامد نجم الهدی»، گوینده رادیو درباره  ویژه برنامه‌انتخاباتی «خانه مردم»  به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری  شبستان گفت:  «خانه مردم» با هدف افزایش آگاهی مخاطبان نسبت به اهمیت نظارتی مجلس و نیز جایگاه مردم در مجلس پخش می‌شود.

وی با اشاره به نقش رادیو در ترغیب مردم  برای شرکت در انتخابات اظهار کرد : رادیو مثل هر رسانه رسمی دیگر کشورمان وظیفه دارد که مردم را برای شرکت در انتخابات ترغیب کند. اما فکر می‌کنم مقداری جایگاهش نسبت به مابقی رسانه‌ها متفاوت است از این جهت که این رسانه، رسانه‌ای گرم است و در دسترس مردم هست و مردم خیلی احساس راحتی دارند و رادیو به واسطه اینکه مخصوصا در شهرهای شلوغ و پرجمعیت، سفرهای درون شهری قابل دسترس است، همیشه همراه مردم است. هر جایی که شما فکر می کنید مردم می توانند رادیو را گوش کرده و از آن استفاده کنند. این در دسترس بودن باعث می شود مخاطب بیشتری داشته باشیم. طبیعتا تاثیر بیشتری هم می‌توانیم داشته باشیم بر مردم و من  فکر می‌کنم از این جهت نقش رادیو مقداری پررنگ‌تر  از بقیه رسانه‌ها باشد.

وی افزود: تلاش من و همکارانم در برنامه «خانه مردم» از همان ابتدا تا امروز این است که اطلاعات سیاسی مردم را افزایش دهیم. فکر می‌کنم وقتی این آگاهی و دانش افزایش پیدا کند و مردم متوجه شوند نقش‌هاشان در آینده کشور تاثیرگذار است. بنابر این ما تلاش می‌کنیم همین وظیفه‌ را در رسانه به درستی انجام دهیم.

حامد نجم الهدی  خاطر نشان کرد: برنامه «خانه مردم»  امروز چهارشنبه ۹ اسفند میزبان هادی قیومی فعال اصولگرا و مجتبی بیات فعال اصلاح طلب می شود.

پایان پیام/

کد خبر 1752160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha