تمامی مساجد بخش مرکزی قرچک فعال و دارای امام جماعت هستند

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان قرچک گفت: با کمک های بخشدار بخش مرکزی قرچک تمامی روستاهای شهرستان امام جماعت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،  شصت و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک در محل دفتر امام جمعه این شهرستان با حضور روئسای ادارات و نهادها  ظهر امروز شنبه(۱۹اسفندماه) برگزار شد.

حجت الاسلام دین پرور رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان قرچک در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهارداشت: پیگیری های مجدانه امام جمعه محترم قرچک در راستای استقلال امور مساجد در شهرستان، که یک حرکت بزرگی در راستای ساماندهی و سازماندهی هرچه بهتر شد. 

وی افزود: به دستور امام جمعه قرچک مسجد به مسجد در حال بررسی وضعیت مساجد شهرستان هستیم که بنابر این دستور حاج آقا اسماعیلی شاهد تحولات اساسی در مساجد هستیم. 

حجت الاسلام دین پرور در خصوص آمار مساجد شهرستان قرچک اظهار داشت: در سطح شهرستان قرچک ۹۶ مسجد وجود دارد، از این تعداد حدود ۲٠ الی ۲۵ مسجد امام جماعت داشتند، در این سه ماه حضور این حقیر و با پیگیری های مجدانه امام جمعه محترم، ۶ امام با ظرفیت داخلی شهرستان به مساجد ی که امام جماعت نداشتند تعلق گرفته است. 

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد قرچک در پایان با تقدیر از همراهی ادارات و نهادها با این اداره گفت: با کمک های بخشدار محترم تمامی روستاهای شهرستان امام جماعت دارند، یکی از بناهای مساجد در روستای امین آباد دچار مشکل است که پیگیر رفع مشکل هستیم.

کد خبر 1754043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha