آغاز به کار سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم همزمان با اول فروردین ماه و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلای تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش  خبرگزاری شبستان، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امروز (چهارشنبه، یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۳) از ساعت ۱۷ در مصلای امام خمینی(ره) رسماً کار خود را آغاز می کند.

آیین افتتاحیه این نمایشگاه با حضور دکتر محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و در محل درب ۵۸ (نمازخانه) مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از یکم تا چهاردهم فروردین‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) هر روز از ساعت ۱۷ تا ۳۰ دقیقه بامداد میزبان علاقمندان است.

این تفرجگاه مذهبی با حدود ۲۵ بخش همچون کودک و نوجوان، حکمرانی قرآنی، مشاوره و پژوهش‌های قرآنی، بین‌الملل، جلسات خانگی، پوشش ایرانی و اسلامی و ... برپا می شود.

در این نمایشگاه، ۱۶۰ ناشر کتب قرآنی و دینی خود را به مصلای امام خمینی(ره) آورده‌اند تا در معرض دید علاقه‌مندان قرآنی قرار دهند. همچنین ۴۶ موسسه مردمی و ۲۴ نهاد حاکمیتی نیز حضور دارند. شعار نمایشگاه امسال نیز همچون سال گذشته می‌خوانمت است. 

بخش بین‌الملل این نمایشگاه با حضور نمایندگانی از ۲۵ کشور همچون ترکیه، الجزایر، سنگال، روسیه، هند، فرانسه، آفریقای جنوبی،‌ چین، کانادا و ... از یکم تا هشتم فروردین ماه دایر است.

کد خبر 1755532

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha