برگزاری « شادراه نور» به دلیل عدم وجود مغازه و کسب و کار در بلوار بسیج

زارع زاده با اشاره برگزاری ویژه برنامه « شادراه نور» در بلوار بسیج یزد گفت: مهمترین دلیل انتخاب این مکان عدم وجود مغازه و کسب و کار و همچنین وجود پارکینگ های مختلف بوده است.

مصطفی زارع زاده سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت:،  ویژه برنامه شادراه نور یزد امسال با محوریت بلوار بسیج یزد در حال برگزاری است.

وی افزود: این شادراه با محوریت معرفی فرهنگ یزد و مفاخر و همچنین صنایع دستی استان در بلوار بسیج و جلو کتابخانه مرکزی یزد از 27 اسفندماه شروع شده و تا هفتم فروردین ماه ادامه دارد.

زارع زاده بیان کرد: یکی از دلایل انتخاب بلوار بسیج عدم وجود مغازه و توجه به تعطیل نشدن کسب و کارهای مردم است.

وی افزود: در این بلوار با توجه به بافت تاریخی آن به عنوان مکانی است توانسته حضور مردم را در خود داشته باشد و به نوعی علاوه بر مردم یزد، گردشگران نیز از فضای آن استفاده کنند.

زارع زاده بیان کرد: بستن یک طرف از بلوار بسیج شاید باعث تغییر مسیرهایی شده است اما باید توجه داشت که بخشی از این حضور و ترافیک به دلیل استقبال مردم از این شاد راه است.

وی گفت: اگر به کلیه مسیرهای شهری بنگریم در روزهای پایانی سال و نخستین روزهای سال جدید شاهد ترافیک در نقاط مختلف هستیم که نمونه های آن را در صفائیه، آزادشهر، بلوار دانشجو، خیابان قیام و ... هستیم در حالی که در این خیابان های هیچ کدام برنامه ای نیست.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: وجود پارکینگ های مختلف برای حضور مردم در استقبال از شادراه از عوامل دیگر انتخاب این مسیر بوده است که شاید ور مناطق قبلی این مشکل به وضوح مردم را با مشکل مواجه می کرد.

زارع زاده گفت: اگر از مردمی که در این مسیر حضور پیدا می کنند سوال کنیم شاهد استقبال از این انتخاب خواهیم بود.

کد خبر 1755642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha