استادیوم های بریتانیا میزبان ضیافت افطاری در ماه رمضان

شماری از شهرها و استادیوم‌های بریتانیا به منظور اجرای پروژه خیمه رمضانی با شعار «میراث: گذشته، حال و آینده» میزبان روزه داران مسلمان هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الالوکه، بنیاد امداد اسلامی در انگلیس با «بنیاد خیمه رمضانی» و تعدادی از باشگاه های ورزشی و موسسات مختلف در اجرای پروژه خیمه ماه رمضان برای افطار گروهی در سراسر انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی در ماه رمضان همکاری می کند.

 طرح خیمه ماه مبارک رمضان امسال با شعار «میراث: گذشته، حال و آینده» برگزار می شود که هدف آن نشان دادن میراث غنی اسلامی و تأثیر ماندگار آن بر جوامع است.

«عمر صلاح» بنیانگذار و رئیس اجرایی پروژه خیمه رمضانی گفت: بیش از یک دهه است که پروژه خیمه رمضانی موفق شده است بیش از یک میلیون نفر را با هر ویژگی و پیشینه‌ای در طول فعالیت‌های طرح سالانه افطار به هم پیوند دهد و گرد هم آورد.  

«طفیل حسین» مدیر امداد اسلامی انگلستان و شریک خیریه طرح خیمه رمضانی گفت:  ما بار دیگر از همکاری با پروژه خیمه رمضانی امسال خرسندیم.

 طفیل حسین افزود: دیدار با مردم و مشارکت‌شان در وعده افطاری پس از یک روز روزه داری امری بسیار ممتاز خواهد بود . ما در طول افطاریکه در مکان های متمایز در سراسر کشور برگزار می شود پذیرای همگان هستیم.

برای اولین بار است که افطاری امسال در بیش از ۱۰ شهر مختلف از جمله لندن، منچستر، بیرمنگام، بلکبرن، بلفاست، برایتون، کمبریج، کاردیف، داندی، نیوکاسل، گیتسهد، شفیلد، وست برومویچ  و ویندزور برگزار می شود.

افطاری گروهی امسال در هشت  ورزشگاه متعلق به باشگاه های فوتبال انگلیس برگزار می شود که  استادیوم ویلا پارک، متعلق به باشگاه استون ویلا، ورزشگاه اتحاد متعلق به باشگاه منچستر سیتی،  استادیوجی تک کومونتی متعلق به باشگاه برنتفورد، استادیوم ایوود پارک متعلق به بلکبرن روورز، استادیوم هاثورنز متعلق به وست برومویچ آلبیون، ورزشگاه انجمن  AMEX متعلق به باشگاه برایتون و هوو آلبیون، استادیوم ماترد لوفتوس رود متعلق به باشگاه کوئینز پارک رنجرز و استادیوم شهر کاردیف متعلق به باشگاه کاردیف از جمله این باشگاه‌ها هستند.

پروژه خیمه رمضان سال ۲۰۲۴ میزبان بیش از ۲۹ افطار گروهی در طول ۲۹ روز با حضور تعدادی از سخنرانان اصلی و مهمانان از شخصیت های ویژه خواهد بود.

بنیاد خیریه خیمه رمضانی در سال ۲۰۱۳ با هدف گردهمایی جوامع در ماه مبارک رمضان و آشنایی مردم با ماه مبارک از طریق فعالیت های فرهنگی، خلاقانه و خیریه تاسیس شد.

کد خبر 1755681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha