تحت پوشش قرار گرفتن ۹۰۸ فرزند یتیم و محسنین و یک درخواست از کسانی که قصد کفالت ایتام را دارند

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: این نهاد از ابتدای سال تاکنون تعداد ۱۱۰ حامی به حامیان خود اضافه کرد و کسانی که قصد کفالت از ایتام و محسنین را دارند می توانند با ارسال مشخصات، کفالت یک یا چند یتیم را عهده دار شوند.

«مصیب حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج با اشاره به اینکه هر یک از افراد جامعه می توانند حامی یکی از ۹۰۰ یتیم شهرستان بویراحمد شوند، اظهار کرد: تعدادی از خیرین و نیکوکاران نسبت به ایتام عنایت داشته و کفالت یک یا چند یتیم را عهده دار و ماهیانه مبلغی از ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان به حساب آنان واریز کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک یاسوج با اشاره به ضرورت مساعدت و توانمندسازی خانواده های ایتام، گفت: کمیته امداد منطقه یک از ابتدای سال تاکنون با مساعدت خیرین و نیکوکاران بزرگوار تعداد ۱۱۰ حامی به حامیان خود اضافه کرد.

وی با اشاره به اینکه کسانی که قصد کفالت از ایتام و محسنین را دارند می توانند با ارسال مشخصات ذیل کفالت یک یا چند یتیم را عهده دار شوند، افزود: افراد می توانند با ارسال نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد بر اساس روز، ماه و سال خود، همچنین آدرس و شماره همراه خود و مبلغ پیشنهادی ماهیانه به یک یا چند یتیم با ارسال پیامک، نرم افزارهای سروش، ایتا و بله بر روی شماره همراه ۰۹۱۷۱۴۵۱۶۱۹ اینجانب نسبت به ثبت نام برای حمایت از ایتام و محسنین اقدام کنند.

حیدری این مساعدت ها را خیر دنیا و آخرت و بهترین باقیات و صالحات دانست و ادامه داد: همه باید تلاش کنند با گسترش فرهنگ حامی یابی، قدمی برای ایتام محروم از نعمت پدر و یا مادر بردارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک یاسوج در حال حاضر تعداد ۹۰۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت اداره منطقه یک یاسوج هستند که در سال ۱۴۰۲ تعداد هزار و ۵۳۵ حامی از آنان حمایت و مبلغی بالغ بر سه میلیارد و ۷۵۲ میلیون تومان توسط حامیان به حساب آنها واریز شد.

کد خبر 1755856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha