۱۲۹ هزار زائر در بقاع متبرکه خراسان جنوبی حضور یافتند

حجت الاسلام بخشی پور گفت: از ۲۵ اسفندماه تاکنون ۱۲۹ هزار و ۱۱۸ زائر در بقاع متبرکه خراسان جنوبی حضور یافتند و از خدمات طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی بهره مند شدند.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور-مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از طرح های مهمی که در بقاع متبرکه هر سال اجرا می شود طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری است.

وی با اشاره به اینکه از ۲۵ اسفندماه بقاع متبرکه خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور میزبان برگزاری این دو طرح مهم هستند، گفت: در حال حاضر در ۴۷ بقعه متبرکه استان این طرح ها اجرا می شود.

حجت الاسلام بخشی پور با بیان اینکه از ۲۵ اسفند تاکنون ۱۲۹ هزار و ۱۱۸ زائر در بقاع متبرکه استان حضور یافتند، گفت: از ابتدای اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی تعداد ۱۹ هزار و ۸۴۱ نفر از زائرین در بقاع متبرکه خراسان جنوبی اسکان داشته اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: در روز اول اجرای این طرح یعنی ۲۵ اسفندماه تعداد سه هزار و ۵۹۵ نفر از بقاع متبرکه استان بازدید داشتند و از این تعداد ۵۳۸ نفر از خدمات اسکان بقاع متبرکه بهره بردند.

وی در پایان گفت: ۷۱۶ مهمان سرا و زائرسرا آماده اسکان مسافران نوروزی در بقاع متبرکه استان هستند.

کد خبر 1755867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha