مسابقه حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه سالمندان در قطر

مرکز نگهداری از سالمندان «احسان» قطر با همکاری وزارت اوقاف این کشور، مسابقه حفظ و قرائت قرآن را ویژه سالمندان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الرایه، مرکز توانمندسازی و نگهداری از سالمندان «احسان» با همکاری وزارت اوقاف و امور اسلامی قطر،  مسابقات حفظ و تلاوت قرآن کریم ویژه سالمندان «احسان» را راه‌اندازی می‌کند.

ثبت نام این مسابقات از ۲۹ اسفند ماه آغاز شده است و شرکت کنندگان در سه بخش حفظ کل قرآن، حفظ جزء احقاف و جزء ذاریات و ترتیل قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مرکز احسان جوایز ارزنده ای را برای برگزیدگان  با هدف ایجاد انگیزه و بالا بردن روحیه رقابت در بین سالمندان و تشویق به حفظ کتاب خدا در نظر گرفته است.

از شروط این مسابقه این است که افراد ۶۰ سال به بالا باشند و افراد از شهروندان و مقیم دولت قطر باشد.

خانم شیخه احمد الحریب، مدیر بخش آگاهی و ارتباطات جامعه در مرکز توانمندسازی و مراقبت از سالمندان «احسان» گفت: برای اینکه مرکز بتواند بیشترین تعداد سالمندان شرکت کننده در مسابقه را جذب کند، مسابقه با ظاهری جدید و با شرایط منعطف‌تر و متناسب با سالمندان در ایالت قطر راه‌اندازی شده است تا امسال فرصت بیشتری برای شرکت همه افراد فراهم کند و به این ترتیب ارتباط بین سالمندان در جلسات لحن و تلاوت را افزایش دهد.

کد خبر 1755891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha