شادی‌پیمایی‌گل در محلات مشهد 

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری مشهد گفت: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام) شادی پیمایی گل از طریق دوچرخه سواری در معابر و خیابان های مختلف شهر  مشهد برگزار می شود.

جواد کیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد بیان کرد: یکی از برنامه های ویژه مدیریت شهری به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) در سطح محلات مشهد برگزار می‌شود رویداد شادی‌پیمایی‌گل است. 

وی افزود: در این برنامه ۲۰ دستگاه دوچرخه و سه‌چرخه که با گل تزئین شده اند در روز ششم فروردین ماه از ساعت ۱۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب  در میادین و معابر مختلف شهر مشهد ضمن انجام شادی یپمایی ، برنامه های هنری اجرا خواهند کرد.

معاون فرهنگی شهردار مشهد در خصوص اجرا برنامه های هنری توسط این شادپیمایی توضیح داد:راکبان دوچرخه سوار که لباس اقوام ایرانی بر تن دارند در هر محله برای چند دقیقه از دوچرخه پیاده و  برنامه های هنری از جمله مدیحه سرایی و ملودی، نمایش و پرفورمنس و همچنین سرود اجرا خواهند کرد. 

وی همچنین افزود: این شادی یپمایی در مناطق مختلف شهر از جمله در خیابان های احمدآباد، امام رضا(علیه السلام)،مفتح، طبرسی، بولوار سجاد، امامت، هفده شهریور و وکیل آباد و... برگزار می شود.

پایان پیام/

کد خبر 1755921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha