اجتماع مردم بیرجند در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی برگزار می‌شود

اجتماع مردم بیرجند روز سه‌شنبه ( ۷ فروردین) در محکومیت اقدامات وحشیانه و هتاکانه سربازان رژیم جعلی صهیونیست در غزه در مسجد امام حسین(ع) این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی، تجمع خودجوش مردم بیرجند در محکومیت اقدامات وحشیانه و هتاکانه سربازان رژیم جعلی صهیونیست در غزه ساعت ۱۲:۳۰روز سه‌شنبه ( ۷ فروردین) در مسجد امام حسین(ع) این شهر برگزار می‌شود.

جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه روز ۱۷۰ خود را در حالی سپری می کند که جنایات اشغالگران در رفح، خان یونس و دیرالبلح ادامه دارد.

یک هفته است که بیمارستان شفا در غزه و محوطه آن به همراه بیماران، کادر درمان و آوارگان فلسطینی بویژه زنان و کودکانی که در آنجا پناه گرفته‌اند، در محاصره شدید و غیرانسانی ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی قرار داشته و رژیم یاد شده با ارتکاب جنایاتی هولناک در این بیمارستان، برگ ننگین دیگری بر تاریخ حیات نکبت بار و فهرست سیاه جنایات خود افزوده است.

در این میان گزارش های تکان دهنده‌ و هولناکی در خصوص شکنجه، هتک حرمت و کشتار زنان فلسطینی محبوس در این بیمارستان نیز شنیده می‌شود.

وزارت بهداشت فلسطین روز گذشته اعلام کرد که با گذشت ۱۷۰ روز از حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه آمار شهدای فلسطینی به ۳۲ هزار و ۲۲۶ نفر افزایش یافته است و طی این مدت ۷۴ هزار و ۵۱۸ فلسطینی بر اثر حملات رژیم صهیونیستی مجروح شده اند.

کد خبر 1756035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha