هر جا تفکر بسیجی حاکم شد پیشرفت حاصل می شود

یزدان افشاری پور گفت: هر کجا تفکر بسیجی حاکم باشد و مردم و جهادگران بسیجی به صورت جهادی پای کار بیایند، قطعا پیشرفت های قابل قبولی حاصل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، یزدان افشاری پور در حاشیه دیدار با گروه های جهادی مستقر در عنبرآباد، گفت: امروز به اتفاق فرمانده سپاه و بخشدار برای عرض خدا قوت و خسته نباشی خدمت گروه های جهادی مستقر در منطقه محروم و کم برخوردار نرگسان رسیدیم.

فرماندار عنبرآباد خاطرنشان کرد: هر کجا تفکر بسیجی حاکم باشد و مردم و جهادگران بسیجی به صورت جهادی پای کار بیایند، قطعا پیشرفت های قابل قبولی حاصل می شود.

وی با بیان اینکه بسیج پیشرو در خدمت و امید آفرینی در جامعه است، تاکید کرد: هر جا کشور نیاز به تفکر و پشتکار بسیج داشت، بسیج با تمام توان در صف مقدم همه صحنه ها حضور یافت و برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم تلاش کرد.

افشاری پور نقطه قوت گروه های جهادی در شهرستان عنبرآباد بومی بودن بسیجیان جهادگر است، اظهار کرد: امیدواریم با حضور این ۱۰ گروه جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار عنبرآباد بتوانیم به مردم خدمت رسانی کنیم.

افشاری پور با اشاره به این که ما به عنوان دولت نهایت همکاری با گروه های جهادی را خواهیم داشت، تصریح کرد: هر جا در حوزه حمل و نقل و تامین سایر امکانات نیاز به کمک باشد ما در کنار سپاه و بسیج سازندگی خواهیم بود تا مشکلات مردم رفع شود.

کد خبر 1756043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha