شفاف سازی فعالیت‌های دستگاه های اجرایی سبب جلب اعتماد عمومی می شود

آیت الله دری نجف آبادی گفت: شفاف سازی فعالیت‌های دستگاه های اجرایی در راستای جلب اعتماد عمومی ضروری است

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آباد، امروز دوشنبه ( ۶ فروردین) در نشست شورای اداری استان مرکزی ضمن گرامیداشت سال نو، گفت: حرکت در مسیر قرآن و اهل بیت و تقوا باید در اولویت کاری همگان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، افزود: صرفا نمی‌توان به نماز خواندن ظاهری افراد توجه داشت و ملاک عمل قرار داد چراکه ممکن است از عادت نشات بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ادامه داد: براساس آموزه‌های دینی باید صداقت، امانت‌داری و صدق در قول را ملاک عمل و اخلاص افراد قرار داد.

این مقام ارشد استان اضافه کرد: شفاف سازی فعالیت‌های دستگاه های اجرایی در راستای جلب اعتماد عمومی از وظایف مدیران است که باید جدی گرفته شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه جلب اعتماد عمومی، وحدت و همدلی مردم با مسئولان را به دنبال دارد، گفت: وحدت و همدلی بزرگترین سرمایه کشور محسوب می‌شود و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان  است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بر امانتداری و حفظ بیت المال تاکید کرد و ادامه داد: برخی از افراد امانت‌دار بیت‌المال نیستند، این افراد مورد اعتماد نیستند و سبب ایجاد مشکل در جامعه و بی اعتمادی می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: فردی که خیانت در امانت دارد صداقتی هم ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با تاکیر بر اینکه مبنای جمهوری اسلامی ایران، حرکت در مسیر آرمان‌های امام راحل، مقام مقدس رهبری و شهدای گرانسنگ است، گفت:  اگر تمام دنیا را در اختیار افراد قرار دهند در صورت ادعای اخلاص عمل نباید از مرز صداقت و امانت خارج شوند و این مهم باید مورد توجه ویژه همه مسئولان و وظیفه‌داران نظام قرار بگیرد.

کد خبر 1756045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha