صهیونیسم‌پژوهی به سبک نمایشگاه قرآن

حق‌خواه با بیان اینکه ثمره صهیونیسم‌پژوهی گروه فرهنگی حنیف در قالب ۴۵۰ تابلو مقاله، عکس و پوستر در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ارائه شده است، گفت: جامعه را باید نسبت به نفوذ تفکر صهیونیستی آگاه کنیم.

عباس حق خواه در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: غرفه دشمن شناخت از ۱۲ بخش تشکیل شده است که محتوای پژوهش های انجام شده را در قالب ۴۵۰ تابلومقاله، عکس و پوستر در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ارائه کرده ایم.

مسئول محتوایی غرفه دشمن شناخت با اشاره به بخش های ۱۲گانه این غرفه افزود: بخش اول شامل جنایات و کشتاری است که از ۵۰۰ سال پیش و از زمان کریستف کلمپ برده داری نوع بشر آغاز شد. بخش دوم بخش ثروت اندوزی و زرسالاری است. بخش سوم تاریخ و دودمان این اقلیت و دروغ ها و افسانه سازی هایی که به واسطه آن خود را واقعی جلوه دهند.

صهیونیسم‌پژوهی به سبک نمایشگاه قرآن

وی ادامه داد: رسانه و جریان سازی خبری، فرقه ها و انشعابات صهیونیسم، فلسفه سازی و حکومت صهیونیسم، سازمان های بین المللی و صهیونیستی نظیر سامازمان ملل، خانواده و فمنیزم، حوادث اخیر غزه و جنایات رژیم صهیونیست و عصر امام خمینی (ره) از دیگر بخش های دوازده گانه غرفه دشمن شناخت می باشد.

حق خواه با اشاره به رویکرد امام راحل به مساله صهیونیسم، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) تنها کسی است که توانست با رژیم صهیونیستی مقابله کند؛ در واقع اسرائیل، فلسطین را بلعیده بود و امام خمینی (ره) آمد فلسطین را از حلق اسرائیل بیرون کشید و انقلاب اسلامی بود که باعث شد بیداری های اسلامی در منطقه رخ دهد و امروز شاهد هستیم در یمن، افغانستان و پاکستان و سایر کشورها، صهیونیزم ستیزی اتفاق می افتد.

وی درخصوص ایده پژوهش در حوزه صهیونیسم، توضیح داد: از حدود ۱۰ سال پیش ایده یک کار پژوهشی در حوزه صهیونیزم شکل گرفت و گروه حنیف در حوزه صهیونیزم پژوهی فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون مطالعات مختلفی در این حوزه صورت گرفت.

حق خواه افزود: پس از اتمام کارهای پژوهشی و تحقیقی در خصوص صهیونیزم، تصمیم بر آن شد تا به صورت مستند نمایشگاهی برگزار کنیم تا این اقلیت جنایت کار را به مردم و جامعه معرفی کنیم.

وی یادآور شد: در روزهای پایانی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن، ویژه نامه نمایشگاه «دشمن شناخت» را منتشر خواهیم کرد که همه تابلو مقالات در این ویژه نامه گردآوری شده است و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

صهیونیسم‌پژوهی به سبک نمایشگاه قرآن

حق خواه گفت: گستردگی فضای نمایشگاهی «دشمن شناخت» شرایطی فراهم نموده است که احتمال دارد برخی نتوانند از همه بخش های آن بازدید کنند بنابراین ایده ویژه نامه نمایشگاه را ارائه کردیم تا افراد بیشتری بتوانند از این بخش استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نخستین بار است نمایشگاه دشمن شناخت با این ماهیت عرضه شده است، تاکید کرد: غرفه با یک سبک قدیمی و سنتی است که تاثیرگذاری آن خیلی بیشتر از فیلم و موشن است. در این حالت مردم می توانند متن های پژوهشی ارائه شده در تابلوها را مطالعه کنند و تصاویر را نیز مشاهده کنند.

حق خواه با اشاره به جنایات اخیر رژیم غاصب اسرائیل، تصریح کرد: امروز نیز که صهیونیزم در غزه به جنایات وحشتناکی علیه بشریت پرداخته است ما را بر آن داشت تا آگاهی بخشی در حوزه صهیونیزم و تفکرات ضد بشری آن را با جدیت دبال کنیم و مردم را با جنایات رژیم صهیونیستی آشنا کنیم.

مسئول محتوایی غرفه دشمن شناخت به نفوذ گسترده و دامنه دار اسرائیل در ابعاد مختلف زندگی اشاره و تاکید کرد: رژیم صهیونیستی فقط در فلسطین اشغالی حضور ندارد بلکه در خانه های ما ایرانیان نیز نفوذ پیدا کرده است و با رسانه هایی که دارد و جریان فکری که درست کرده و ثروت زیادی که در اختیار دارد.

حق خواه با تاکید بر ضرورت آگاه سازی مردم، گفت: مردم ایران همه باید این مسائل را بدانند و نسبت به آن آگاه باشند تا روحیه مبارزه طلبی و تنفر از اسرائیل و صهیونیست بیشتر و بیشتر شود.

وی با اشاره به بیانات امام راحل (ره) درخصوص نابودی اسرائیل غاصب گفت: امام خمینی فرمودند:« هر کس یک سطل آب بریزد، رژیم صهیونیستی را آب خواهد برد.»

کد خبر 1756092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یهود IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    0 0
    خیلی نمایشگاه جذابی بود👌👌 توصیه میکنم