جنایات رژیم صهیونیستی نمادی از مرگ تفکر و تمدن است

باقری گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و به شهادت رساندن زنان و کودکان و بیماران نمادی از مرگ تفکر و تمدن و نظام‌مدرنیته است.

محمدعلی باقری_ رییس شورای هیئات مذهبی استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با محکومیت جنایت سربازان شیطان صفت صهیونیستی در غزه و هتک حرمت به نوامیس مسلمین اظهار کرد: هیئات مذهبی مازندران قهرمان همچون همیشه حامی مظلومان هستند و در برابر ظلم فریاد هیهات من الذله سر می دهند.

وی افزود: هیأت‌های مذهبی در سراسر استان مازندران با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اعتراض به ددمنشی های جدید رژیم غاصب اسراییل، تجمعات اعتراض آمیز برگزار و جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم می کنند.

 رییس شورای هیئات مذهبی مازندران یادآور شد: این روزها هتک حرمت سربازان صهیونیستی به نوامیس مسلمانان خون مردم‌مسلمان را به جوش آورده و خواستار برخورد قاطع مجامع بین المللی بااین ارتش شیطان صفت هستیم.

باقری گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و به شهادت رساندن زنان و کودکان و بیماران نمادی از مرگ تفکر و تمدن و نظام‌مدرنیته است.

وی افزود: هیئات مذهبی مازندران در حمایت از کودکان و مردم غزه همچون همیشه در صحنه حاضر هستند و شهرستان های مختلف مازندران با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی تجمع اعتراضی علیه رژیم غاصب اسراییل برگزار خواهند کرد.

کد خبر 1756136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha