راهپیمایی روز جهانی قدس پرشورتر از همیشه در سراسر استان لرستان برگزار می شود

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه موضوع فلسطین مسئله اول تمام جهان تبدیل شده است، گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس پرشور تر از همیشه در سراسر استان لرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم ۱۲ فروردین و روز جهانی قدس با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهارداشت: موضوع فلسطین امروز نه تنها مسئله اول جهان اسلام بلکه به مسئله اول تمام جهان تبدیل شده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان افزود: همه ادیان و مذاهب از مردم مظلوم و مقتدر غزه در برابر این رژیم سفاک و کودک کش حمایت می کنند.

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: روز قدس که از ابتکارات بی نظیر حضرت امام خمینی(ره) است امروز به نماد ایستادگی در برابر استکبار جهانی و اسرائیل غاصب تبدیل شده است.

وی بیان کرد: امسال با خروش عظیم مردم در سراسر جهان در حمایت از مردم فلسطین و غزه همراه خواهد بود و مردم استان لرستان نیز همزمان در تمامی شهرستان ها، بخش ها و روستاهای پرجمعیت این آیین انسانی را اجرا خواهند نمود.

حجت الاسلام غلامی اظهارکرد: این مراسم در شهرستان خرم‌آباد روز ۱۷ فروردین از ساعت ۱۱ در محل میدان شهدا آغاز و تا مصلی الغدیر ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1756173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha