اجرای پویش "مهربانی را تقسیم کنیم"

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل (ع) شهرستان شیروان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، مردم این شهرستان در پویش "مهربانی را تقسیم کنیم" شرکت کردند.

محمد محمدزاده قانعی، مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل (ع) شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این پویش در راستای توزیع بُن نان رایگان در مرحله اول به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال برای ۱۰۰ خانوار است.

وی خاطرنشان کرد: عزیزانی که تمایل دارند در این امر خیر مشارکت داشته باشند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۹۵۰۰۴۵۰۳۰ به نام مرکز نیکوکاری مسجد مسلم بن عقیل(ع) این شهرستان واریز کنند.

محمدزاده قانعی با اشاره به کمک های مومنانه توسط خیرین و نیکوکاران شهرستان عنوان کرد: در مرحله نخست این نان های رایگان بین خانوارهای نیازمند شناسایی شده توزیع می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل (ع) شهرستان شیروان بیان کرد: همچنین در روزهای ماه رمضان هر روزه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء سفره افطاری ساده برای روزه داران برپا می شود که مردم مومن حضور خوبی دارند.

محمدزاده قانعی با اشاره به اجرای این طرح اضافه کرد: کمک به نیازمندان و مستمندان و قشر ضعیف جامعه در راستای تحقق اهداف محله اسلامی انجام گرفت.

وی بیان کرد: این بن خریدهای نان رایگان پس از تهیه و طراحی و با هماهنگی و پرداخت هزینه های آن به نانوایی های سطح شهر بین نیازمندان توزیع شد تا این نیازمندان بتوانند در این ماه مبارک از کمک اندک برخوردار شوند.

به گفته وی این مسجد با تاسی از شعار خدمت بی منت همواره در تلاش برای کمک به نیازمندان و قشر آسیب پذیر و ضعیف جامعه است و گام های بلندی را در این راه برمی دارد.

کد خبر 1756199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha