معرفی ظرفیت های فرهنگی و هنری در جشنواره روستا و عشایر

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: جشنواره آواها و نغمات محلی فرصتی برای معرفی ظرفیت های فرهنگی و هنری مناطق عشایرنشبن جنوب کرمان است.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: بزودی به میزبانی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی جنوب کرمان جشنواره روستا و عشایر برگزار می شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: این جشنواره قرار است پایان ماه مبارک رمضان در دهستان زیبا و خوش آب و هوای رمون برگزار شود.


وی با اشاره به اینکه جشنواره روستا و عشایر با حضور ایلات عشایر جنوب کرمان برگزار می شود، بیان کرد: جشنواره آواها و نغمات محلی عشایر جنوب کرمان در قالب این جشنواره برگزار خواهد شد.


حجت الاسلام حسینی از تدارک ویژه برنامه های متنوع در جشنواره روستا و عشایر خبر داد و ابراز کرد: این جشنواره همراه با اجرای موسیقی و بازی های بومی محلی ویژه عشایر برگزار می شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه جشنواره روستا و عشایر از محل اعتبارات تبصره ۱۴ برگزار می شود، خاطرنشان کرد: رویکرد دولت مردمی آیت الله رییسی در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، رعایت عدالت فرهنگی است و برای تحقق این مهم تاکنون برنامه های فرهنگی و هنری را در نقاط مختلف شهری و روستایی جنوب کرمان برگزار کرده ایم.


وی تصریح کرد: به منظور برگزاری هر چه بهتر این جشنواره، از ظرفیت‌های موجود عشایر جنوب کرمان و تشکل های فرهنگی و اجتماعی بومی منطقه استفاده می شود.


حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: جشنواره آواها و نغمات محلی فرصتی برای معرفی ظرفیت های فرهنگی و هنری مناطق عشایرنشبن جنوب کرمان است.

کد خبر 1756208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha