حضور در راهپیمایی روز قدس، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است

آیت الله دری نجف آبادی، گفت: حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله روز قدس، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به خصوص رژیم غاصب نسل کش و سفاک صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله علی بن ابیطالب کلانشهر اراک، ضمن تاکید بر بهره گیری از فیوضات این ماه پر خیر و برکت، گفت: تقارن ایام باستانی عید نوروز و گرامیداشت ماه مهمانی خداوند فرصت مناسبی برای ارتباط با خداوند است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، با اشاره به قتل عام گسترده و نسل کشی مسلمانان توسط رژیم جعلی سفاک صهیونیستی، افزود: متاسفانه مردم مظلوم غزه و مسلمانان فلسطین توسط ستمگرترین و ظالم ترین و جنایتکارترین رژیم تاریخ جهان، رژیم جعلی کودک کش صهیونیستی در حال قتل عام و نسل کشی می باشند.

این مقام ارشد استان مرکزی، ضمن محکومیت این جنایات، ادامه داد: تمام مجامع حقوقی و سردمداران حقوق بشر در سکوت خبری به سر می برند.

این مقام ارشد استان مرکزی با بیان اینکه
 ۶۷ درصد تسلیحات رژیم سفاک صهیونیستی را شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار تامین می کند، اظهار داشت:  ۳۰ درصد تسلیحات نیز توسط آلمان و ۷ درصد توسط ایتالیا تامین می شود که این آمار جای تاسف و تاثر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: حتما برای نجات و آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین به خصوص در شب های قدر دعا کنید و تا جایی که می توانید از کمک های مادی و معنوی تان مظلومان فلسطین را دریغ نکنید.  

آیت الله دری نجف آبادی به نزدیکی روز قدس اشاره کرد و افزود: مردم باید با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله روز قدس، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به خصوص رژیم غاصب نسل کش و سفاک صهیونیستی بکوبید و انزجار خود را نمایان کنید.

کد خبر 1756216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha